دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به عزم جدی برای مقابله با ماینر‌ها و رمز ارز‌های غیرمجاز، گفت: شعبه رسیدگی مستقل برای این منظور در سمنان ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۷۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 21 June 2021

شعبه مستقل دادگاه برای رمز ارزها و ماینر در سمنان تشکیل شده است

 

به گزارش تابناک سمنان محمد شریف ابراهیمی با بیان اینکه شعبه مستقل دادگاه برای رمز ارزها و ماینر در سمنان تشکیل شده است، تاکید کرد: بررسی سریع پرونده‌های مربوط به رمز ارزهای غیرمجاز در واقع محور اصلی این تصمیم بوده است.

وی با بیان اینکه برخورد جدی با متخلفان این حوزه در سطح استان سمنان صورت می‌گیرد، افزود: ماینرهای بدون مجوز در واقع به خاموشی برق منجر و حق مردم را تضییع می‌کنند.

پیگیری مراجع قضائی

دادستان سمنان با بیان اینکه تحمیل خاموشی به مشترکان در حقیقت عمل مجرمانه محسوب می‌شود و قابل پیگیری در مراجع قضائی است، ابراز داشت: در این شعبه با افرادی که دستگاه‌های استخراج رمز ارز بدون مجوز دارند برخورد خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه دیگر محور اصلی تشکیل این شعبه کمک به ضابطان قضائی برای برخورد با متخلفان در زمینه صدور حکم ورود و دستگیری و… است، بیان داشت: در دیدار با مسئولان برق استان سمنان عنوان شد ماینرها معادل مصرف پنج درصد برق کل استان سمنان را به خود اختصاص می‌دهند که این امر در پهنه استان، میزان قابل توجهی می‌شود.

وی افزود: در دیدار با مسئولان استان سعی شده درباره شناسایی مشترکانی که برق را برای رمز ارزها استفاده می‌کنند، تصمیماتی گرفته شده است اما از مردم هم می‌خواهیم تا در شناسایی این افراد کمک کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار