فرماندار مهریز:
فرماندار مهریز گفت: مشارکت گسترده و حضور حماسی مردم با انگیزه و روحیه انقلابی در شعبه های اخذ رای، جمعه( ۲۸ خردادماه) هفته گذشته بار دیگر ضمن خنثی کردن تمامی توطئه های دشمنان نظام، پایداری انقلاب اسلامی را اثبات کرد.
کد خبر: ۹۷۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 20 June 2021

رضا زارع زاده مهریزی با قدردانی از مشارکت ۹۹ درصد واجدان شرایط رای در این شهرستان افزود: حضور گرم شهروندان مهریزی در انتخابات موجب عزت کشور و اقتدار نظام در داخل و خارج می شود.

وی ادامه داد: دشمنان برای ایجاد دلسردی و ناامید کردن مردم در انتخابات، تبلیغات روانی و کار فرهنگی گسترده‌ای را از مدت‌ها قبل در فضای مجازی و رسانه‌ها علیه نظام اسلامی پیش بینی و آغاز کرده بودند.

فرماندار مهریز اظهار کرد: با وجود تمامی توطئه‌ها و فشارها، مردم و مسوولان نه تنها از اقدام‌های دشمنان ناامید نشدند بلکه برای تقویت نظام و کشورشان با همدلی آرای خود را به صندوق‌ها ریختند.

زارع زاده مهریزی بیان کرد: شرکت مردم فهیم و با بصیرت شهرستان در انتخابات امسال حضوری از جنس پایداری بود و این امر نشان داد که مردم با عزت و همت بلند در راستای اهداف انقلاب گام بر می دارند.

وی بیان کرد: حضور گرم مردم همیشه در صحنه در پای صندوق‌های رای را ارج می‌نهم و بر خود و مجموعه فرمانداری واجب می‌دانم از تک تک شهروندان تشکر کنم که مایه عزت و اقتدار میهن اسلامی شدند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر، روستایی و عشایری ۲۸ خردادماه جاری در ایران برگزار شد و از میان چهار نامزد ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین رئیسی انتخاب شد.

به گفته رییس ستاد انتخابات استانداری یزد از میان چهار نامزد در این دوره ، آقای رئیسی با کسب ۷۲ درصد، اکثریت آرای شرکت کنندگان را در این استان کسب کرد.

احمد ترحمی بهابادی شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات را ۷۳۳ هزار و ۷۲۱ نفر ذکر کرد و افزود: میزان مشارکت واجدان شرایط حق رای استان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۵۸ درصد بود که آقای رییسی ۳۰۵ هزار و ۹۳۰ رای در استان کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین آقایان عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۳۴ هزار و ۸۵۴ رای، محسن رضایی ۲۲ هزار و ۹۰۰ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی هم ۱۷ هزار و ۵۹۸ رای به دست آوردند.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

این استان ۲۴ شورای شهر و ۳۹۷ شورای روستایی دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه نفر عضو هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفر مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار