وضعیت نامناسب راه انحرافی واریانت سفید خانی آسیب های فراونی به وسایل نقلیه رانندگان وارد کرده که این امر باعث نارضایتی آنها شده است.
کد خبر: ۹۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 19 September 2015


به گزارش تابناک ایلام، پروژه واریانت سفید خانی یکی از پروژه های راه سازی با هدف اصلاح چند پيچ پرحادثه و ايمنی تردد در محور ايلام به لومار در سيروان در حال اجرا است.

این پروژه راه سازی که بایستی در بازه زمانی 6 تا 9 ماهه به بهره برداری می رسید اما با گذشت 8 ماه از شروع بکار این پروژه در حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته مسئولین در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اما نکته ای که امروز صدای رانندگان را درآورده است بحث راه انحرافی این پروژه می باشد که از وضعیت نامناسبی برخوردار است.

یکی از رانندگان در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت: این راه ارتباطی موقت که بیش از 500 متر می باشد برای ساخت آن از بیس بسیار نامناسبی استفاده شده که آسیب های فراوانی به لاستیک ها و جلوبندی وسیله نقلیه آنها وارد کرده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این گرد و خاک ناشی از این راه باعث مشکلات تنفسی برای رانندگان و مسافران شده است.

این راننده بیان کرد: مسئولین به خواسته های مردم بیشتر توجه کنند و علاوه بر تسریع در اجرای پروژه واریانت سفیدخانی به این راه انحرافی که هر چند موقتی است توجه کنند.

رضایی، یکی از شهروندان سیروان به خبرنگار ما گفت: اداره راه به فکر سلامت و مال شهروندان نیست و همین راه انحرافی صدمات زیادی به وسایل نقلیه و همچنین سلامت شهروندان وارد کرده است.

وی بیان کرد: بیش از هفت ماه از قطع جاده اصلی و ساخت این راه انحرافی می گذرد و رانندگان از این جاده نامناسب استفاده می کنند ولی راه و شهرسازی چرا به این مقوله توجه نمی کند که باید رانندگان برای 5 ماه دیگر و یا حتی بیشر از همین راه استفاده کنند.

این شهروند سیروانی عنوان کرد: در آستانه برداشت محصولات انار و خیار ازباغات و اراضی سیروان هستیم و همانطور که می دانید در این ایام مسافران زیادی از تمام شهرستان های استان برای تفریح به سیروان می آیند و باید از این جاده نامناسب عبور کنند.

رضایی تاکید کرد: بهتر است راه و شهرسازی برای رفاه حال مردم شهرستان و همچنین مسافران این راه ارتباطی را درست کند.

منبع:سیروان نوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار