علیرضا آشناگر:
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: سرنوشت کشور و نسل آینده جامعه به حضور پرشور مردم در انتخابات امروز گره خورده است و ضرورت دارد همه با احساس مسوولیت حضور یابند.
کد خبر: ۹۷۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 18 June 2021

استاندار سمنان: سرنوشت کشور به حضور پرشور مردم در انتخابات وابسته است

 

استاندار سمنان افزود: امروز روز مهمی برای ملت ایران است و همه شاهد اعمال اراده ملت برای تعیین سرنوشت خودشان هستیم.

وی  بیان کرد: در استان سمنان دو انتخابات مهم در سطح ملی یعنی ریاست جمهوری و محلی یعنی شوراهای اسلامی شهر و روستا و با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد، در انتخابات ریاست جمهوری مردم سکان اجرایی کشور را به دست رییس جمهور آینده کشور می سپارند تا کشور را در تلاطم ها نجات دهد و آبادانی برای کشور رقم بزند.

علیرضا آشناگر انتخابات را از حقوق اساسی مردم ایران دانست و گفت: تک تک شهروندان از این حق خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند و مشارکت پرشور داشته باشند.

آشناگر با بیان اینکه مردم امروز پای صندوق های رای در فرآینده تصمیم گیری در سطح ملی و محلی سهیم می شوند اضافه کرد: با این حضور حداکثری انتخابات خیر و برکت برای کشور خواهد بود.

وی گفت: مردم همواره در ادوار گذشته با انگیزه و سرزندگی و نشاط پای صندوق رای آمدند و این حضور در استان سمنان از میانگین کشوری بالا بوده است ، امروز بازهم مردم استان با همان احساس مسوولیت پای صندوق حضور یابند.

استاندار سمنان تاکید کرد: با شرایط کنونی مردم از ساعات اولیه استفاده کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و با حضور پرصلابت از حق قانونی خود که از حقوق اساسی شهروندی است استفاده کنند، چرا که سرنوشت نسل آینده و آینده کشور به حضور در انتخابات امروز وابسته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار