ظهور و بروز اراده ملی؛
فرماندار شهرستان دامغان گفت: امروز یکی دیگر از اعیاد نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورد و مردم خوب ایران بار دیگر عشق به نظام، کشور، رهبرشان و خدمتگزاران نظام را نشان می دهند.
کد خبر: ۹۷۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 18 June 2021

فرماندار دامغان: مردم بار دیگر عشق به نظام و رهبرشان را نشان می‌دهند

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی بندرآبادی روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان افزود: برای بستر سازی و فراهم کردن حضور حماسی مردم در انتخابات، تمهیدات لازم هم در زمینه برقراری امنیت و نیز موضوع مقابله با کرونا و رعایت بهداشت و نیز زمینه حضور پرشور و بدون دغدغه شهروندان فراهم شده است.

وی بیان کرد: در مجموع ۱۳۸ شعبه اخذ رای برای شهرستان دامغان تعریف شد که نسبت به اسفند ۹۸ شاهد اضافه شدن ۱۰ شعیه اخذ رای هستیم تا سلامت مردم بیشتر حفظ شود و ازدحام کمتر شود.

وی ادامه داد:  شعبه های اخذ رای در دامغان شامل ۷۰ شعبه شهری و ۶۸ شعبه روستایی و در مجموع شامل ۳۶ صندوق سیار  و ۱۰۲ صندوق ثابت است.

فرماندار دامغان در ادامه تعداد واجدان شرایط این شهرستان برای شرکت در انتخابات را ۷۳ هزار و ۵۸۶ نفر ذکر کرد و افزود: نزدیک به ۳۶ هزار نفر آقا و نزدیک به ۳۷ هزار نفر خانم در دامغان می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به حضور رای اولی های شهرستان دامغان در انتخابات گفت: انتخابات نوعی جشن تکلیف سیاسی است و از ۸۳۰ نفر پسر و ۷۶۲ نفر دختر رای اولی دامغانی می خواهیم با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند.

بندرآبادی افزود: سه هزار نفر در اجرا، نظارت، بازرسی و برقراری امنیت انتخابات امروز نقش آفرین هستند و نشاط خاصی ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: وحدت در شهرستان دامغان همیشه زبانزد بوده و جلوه آن حضور همه مردم و مسئولان در پای صندوق های رای است.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

۷۷۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار