مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از کرمانی ها خواست در انتخابات مشارکت پررنگ داشته باشند و گفت: بعد از دعای ندبه پای صندوق رای می رویم.
کد خبر: ۹۷۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 17 June 2021

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در ایام منتهی به روز انتخابات برنامه‌های مختلفی در سطح استان با هدف تشویق و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: در این مدت طلبه‌ها و روحانیون اقدام به تشکیل ستادهای انتخاباتی در مناطق مختلف از جمله پارک‌ها، خیابان‌ها و اماکن عمومی با هدف جلب مشارکت مردم در انتخابات کردند.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه‌های بصیرتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌توان به ارائه وصیتنامه نامه حاج قاسم به مردم به منظور شرکت در انتخابات، پشت نویسی ماشین‌ها، نوشتن پلاک کارت‌ها و حضور روحانیون در روستاها اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به دیگر برنامه‌های بصیرتی در ایام منتهی به انتخابات، اظهار داشت: برگزاری تریبون آزاد در جوار مساجد، فعالیت‌های متنوع جامعه زنان برای حضور حداکثری زنان و دختران در انتخابات، نذر کتاب با ماهیت مباحث انتخاباتی، استقرار گروهی از طلبه‌های اعزامی از قم و استفاده از حواشی جشن‌های مناسبتی برای اقناع و حضور حداکثری مردم در انتخابات از دیگر برنامه‌های بصیرتی در این ایام بوده است.

وی بیان کرد: فردا صبح جمعه که دعای ندبه برگزار می‌شود، پس از اتمام دعا مردم حاضر به صورت دسته جمعی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل اخذ رأی حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در بحث تبلیغی ایام انتخابات به هیچ وجه از شخص خاصی تبلیغ نشده و فقط به به مباحث آگاهی بخشی و بصیرتی پرداخته شده است، عنوان کرد: در استان کرمان خوشبختانه به برکت وجود سردار دل‌ها مردم با میزان مشارکت بالا ان شالله در انتخابات شرکت می‌کنند چراکه اگر خود حاج قاسم در قید حیات مادی بود قطع یقین در انتخابات شرکت می‌کرد پس هر کس که پیرو این شهید بزرگوار است باید پای صندوق رأی حاضر شود.

حجت الاسلام حقانی تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری «گلایه مندی ها وجود دارد اما راه حل آن تحریم انتخابات نیست» بنابراین باید همه مشارکت کنیم و با مشارکت بالا به دنبال مرتفع کردن مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر انتخابات فرد اصلح است به گونه‌ای که بتوانیم در آینده از رأی خودمان دفاع کنیم تا موجب برکات زیادی در نظام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار