فرماندار میامی گفت: ۳۱ هزار و ۲ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
کد خبر: ۹۷۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 14 June 2021

فرماندار: ۳۱ هزار نفر در میامی واجد شرایط رای دادن هستند

 

 

به گزارش تابناک سمنان احمد ملایری  افزود: از این تعداد افراد واجد شرایط رای، ۱۵ هزار و ۶۱۹ نفر را مردان و ۱۵ هزارو ۳۸۳ نفر را زنان تشکیل می دهند.

وی افزود: ۶۸۵ نفر رای اولی امسال از میامی پای صندوق های رای حضور خواهند داشت.

فرماندار میامی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  هم‌ زمان با سراسر کشور ، درسطح شهرستان فراهم شده است.

وی گفت:  ۵۴ شعبه اخذ رای‌ برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در میامی پیش بینی شده که شامل  ۳۹ صندوق ثابت و ۱۵ صندوق سیار است.

ملایری ادامه داد: انتخابات در شهرستان میامی در ۲ نقطه شهری و ۳۹ نقطه روستایی برگزار می شود.

وی گفت : براساس آمار موجود، مردم میامی بیشترین مشارکت را در انتخابات دوره های گذشته در سطح استان سمنان داشته اند.

ملایری ادامه داد: تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی با مشارکت مرکز بهداشت و درمان شهرستان برنامه ریزی شده است.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است، اظهار داشت: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان رعایت قانون و اصل بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ کوششی برای صیانت از آرای مردم دریغ نخواهند داشت.

ملایری افزود: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند و برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی می‌افزاید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در شرق استان سمنان قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار