قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با مردم سمنان:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: ما باید به تعداد شهرستان‌های کشور پایتخت داشته باشیم یعنی اختیار هیئت وزیران را به شهرستان‌های کشور تفویض کنیم.
کد خبر: ۹۷۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 14 June 2021

 

به گزارش تابناک سمنان، قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من، گفت: سلسله مراتب مدیریتی در کشور به علت این که اختیار ندارد پاسخگو نیست و ما اختیارات هیئت وزیران را به کسانی دیگر از جمله فرمانداران تفویض کنیم و بودجه شهرستان‌ها را هم در اختیار فرمانداران قرار می‌دهیم و از این طریق تمام مسئولان را پاسخگو می‌کنیم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: شهرستان دامغان آب‌های زیر زمینی اش مناسب پرورش پسته است و همچین در زمینه قالیبافی، معادن بسیار غنی، سنگ‌های فوق العاده ظرفیت دارد.

او افزود: در سمنان بخشی از اقتصاد شهر در اختیار دانشگاه است و بیکاری به علت مهاجرپذیری بودن بالا رفته که باید چاره اندیشی شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شاهرود شهر فرهنگی تاریخی شهر عرفا شهر علمای بزرگ است و این شهر در زمینه کشاورزی ده درصد انگور کشور را تولید می‌کند و باید صنایع تبدلی آنجا گسترش یابد.

قاضی زاده هاشمی گفت: گرمسار، چون نزدیک به تهران است می‌شود به عنوان شهری که سربار خدمات تهران را انجام می‌دهد برنامه ریزی جدی برای این شهر شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار