نماینده شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه اعتبارات استانی در شهرستان میامی دو برابر شده است، گفت: امیدواریم مسئولان در جذب اعتبارات تلاش بیشتری کنند.
کد خبر: ۹۷۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 13 June 2021

اعتبارات استانی میامی ۲ برابر شده است

 

به گزارش تابناک سمنان علی اصغر خانی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم هستند و در هیچ دوره‌ای همچون امسال، دشمنان در این حد بر طبل نیامدن پای صندوق رأی نمی‌کوبیدند و هدفشان ایجاد چالش و تنش است، ابراز داشت: هر عقل سلیمی می‌گوید که دشمنان دنبال حل مشکلات ما نیستند.

وی با بیان اینکه مردم امروز با مشکلاتی مواجه هستند و وظیفه نظام و دولت است تا مشکلات آنان را برطرف کنند، افزود: در طول این سال‌ها اگر برای حل مشکلات مردم وقت می‌گذاشتیم، امروز با چنین مشکلاتی مواجه نمی‌بودیم و باید تلاش کنیم تا شکاف میان مردم و دولت کمتر شود.

حضور در پای صندوق رأی به نفع انقلاب و نظام

عضو خانه ملت گفت: علی‌رغم مشکلات، مردم با حضور در پای صندوق رأی به نفع نظام و انقلاب عمل خواهند کرد و کمک کنیم تا انتخابات پرشوری برگزار شود و فردی که دلسوز مردم است انتخاب شود.

خانی با بیان اینکه نامزدهای شوراهای شهر و روستا در رقابت‌های انتخاباتی، از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، بیان کرد: باید کمک کنیم تا انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه اعتبارات استانی شهرستان، نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است، گفت: اعتبارات ملی شهرستان، در سال جاری حدود ۱۴۴ میلیارد تومان و سه برابر اعتبارات استانی است و برای پروژه‌های شهرستان در نظر گرفته شده است.

خانی افزود: بحث شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته آن‌گونه که باید در سطح کشور دیده نشد و امیدواریم بتوانیم با تلاش هرچه بیشتر شاهد محرومیت‌زدایی از شهرستان میامی باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار