فرماندار میامی:
فرماندار میامی گفت: در انتخابات سال جاری ۵۴ صندوق در کل شهرستان وجود خواهد داشت و تقریباً یک هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات هستند.
کد خبر: ۹۷۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 13 June 2021
 
یک هزار نفر در میامی متصدی برگزاری انتخابات خواهند بود

 

به گزارش  تابناک سمنان  احمد ملایری ظهر یکشنبه در شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه سرفصل‌های اعتبارات سال جاری میامی در تملک دارایی ۱۴ میلیارد تومان بوده است، تاکید کرد: از سه درصد نفت ۲۱ میلیارد تومان و از اعتبارات توسعه متوازن ۱۵ میلیارد تومان به میامی اختصاص یافته است همچنین سهم میامی از ارزش افزوده سه میلیارد و جمع اعتبارات این شهرستان در حدود ۵۴ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال جاری ۵۴ صندوق در کل شهرستان داریم که تقریباً هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات هستند، افزود: امیدواریم روز جمعه با آرامش حاکم بر شهرستان، همچون دوره گذشته، شاهد بیشترین مشارکت مردم شهرستان در انتخابات باشیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نمایندگان شبکه بهداشت در شعب حضور دارند و بر رعایت پروتکل‌ها نظارت می‌کنند، ابراز کرد: تعداد افراد واجد شرایط در انتخابات ۳۱ هزار و دو نفر است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۶۱۹ نفر مرد و ۱۵ هزار و ۳۸۳ نفر زن هستند از سوی دیگر میامی ۶۸۵ نفر رأی اولی دارد.

ملایری افزود: باید بتوانیم با وحدت و همدلی دستگاه‌های اجرایی و اداری که ملزم هستند با تمامی امکانات و توان خود در فرآیند انتخابات کمک و مشارکت کنند، انتخابات پرشوری را برگزار نمائیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار