دو استاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان رتبه‌های برتر رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران را کسب کردند.
کد خبر: ۹۶۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 31 May 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران با محوریت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و با موضوع "گفتمان سازی الگوی مطلوب اعمال مدیریت نوین رئیس جمهور آینده در توسعه و رونق کسب و کار و مهارت آموزی" برگزار شد.

در این رقابت  سارا آقایان استاد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با ارائه ایده ایجاد محیط کسب و کار و تولید ثروت مبتنی بر دانش و فن در فضای دانشگاه فنی و حرفه‌ای مقام اول را کسب کرد.

فاطمه نعیمی نیز با ارائه ایده توسعه کارآفرینی و افزایش ظرفیت اشتغال پذیری مهارت آموختگان موفق شد مقام سوم این رویداد را بدست آورد.

رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت : رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران با محور‌های مهارت‌های کلیدی توسعه کسب و کار الگوی مطلوب اعمال مدیریت توسعه کسب و کار مهارت محور مبتنی بر تولید، تمرکز بر الگو‌های نوین مهارت آموزی و رونق کسب و کار، توسعه کارآفرینی و افزایش ظرفیت اشتغال پذیری مهارت آموختگان، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در بهبود و رونق کسب و کار، بهبود فضای کسب و کار مهارت محور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، الگوی مطلوب مهارت آموزی – توسعه کسب و کار - مشارکت صاحبان مشاغل و توسعه اقتصادی و فرصت انگاری تحریم در توسعه و رونق کسب و کار نوین با محوریت جوانان برگزار شد.

هیات داوران بالغ بر ۵۳ ایده را ارزیابی کردند که در نهایت دو استاد از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان توانستند در فهرست ارائه دهندگان ۳ ایده برتر قرار بگیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار