پمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: حضوری یا مجازی بودن دوره پیش‌دبستانی، مانند سایر پایه‌های تحصیلی، بستگی به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان دارد.
کد خبر: ۹۶۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 30 May 2021
 
آموزش مجازی یا حضوری پیش‌دبستانی بستگی به تصمیم ستاد استانی کرونا دارد

 

به گزارش تابناک سمنان مریم حدادی  ابراز داشت: کلیه مراکز پیش دبستانی و ابتدایی استان سمنان از ابتدای خرداد آماده ثبت نام نوآموزان و دانش‌آموزان ابتدایی هستند.

وی افزود: والدین پیش از مراجعه حضوری به مدارس، به صورت تلفنی نوبت بگیرند تا از ایجاد تجمع در شرایط شیوع کرونا جلوگیری شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به ۲ ساله بودن دوره پیش دبستانی گفت: نوآموزان متولد دوم مهر ۹۵ تا یکم مهر ۹۶ در دوره پیش دبستانی ۲ و متولدان دوم مهر ۹۴ تا یکم مهر ۹۵ در دوره پیش دبستانی یک ثبت نام کنند.

حدادی بیان کرد: دانش‌آموزانی که باید در پایه اول ابتدایی ثبت نام کنند اما هنوز دوره پیش دبستانی را نگذرانده‌اند، با مراجعه به اداره آموزش و پرورش شهرستان خود می‌توانند در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت که تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد، با هزینه کم ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ۱۲ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وارد پایه تحصیلی اول ابتدایی شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: هزینه هر پایه تحصیلی در هر مدرسه متفاوت است و بر اساس سامانه مرکزی تعیین شهریه مدارس کشور تایید می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار