معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت:۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اصلاح و خرید بذر به شرکت‌ها و کشاورزان این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۶۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 30 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،محمد زاهدی افزود:با توجه به شرایط خشکسالی‌ و در راستای افزایش بهره‌وری از آب کشاورزی ۴۲۰ میلیارد ریال این میزان تسهیلات برای خرید، اصلاح و فرآوری بذرهای گندم و جو و توزیع در فصل کشت در بین کشاورزان اختصاص یافته‌ است.
وی ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال نیز به برای تامین نقدینگی کشاورزان استان مرکزی و خرید بذرهای گواهی شده و به این افراد اعطا می‌شود. معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی اعتبار مورد نیاز اصلاح و فرآوری بذرهای گندم و جو در استان را ۸۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بقیه اعتبار مورد نیاز اصلاح و فرآوری بذرهای مورد نیاز کشاورزان توسط شرکت‌های استان تامین می‌شود. زاهدی افزود: تسهیلات مورد نیاز کشاورزان استان مرکزی توسط کشاورز کارت و با نرخ سود ۱۲ درصد و شرکت‌های اصلاح بذر با نرخ سود ۱۵ درصد قابل پرداخت است.
وی یادآورشد: تسهیلات مورد نیاز کشاورزان و شرکت‌های اصلاح بذر استان مرکزی تامین شده و این افراد با مراجعه به بانک کشاورزی و تشکیل پرونده می‌توانند از این منابع مالی بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار