مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم از راه اندازی کارواش مکانیزه اتوبوس‌های شهری با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 30 May 2021

به گزارش قم، علی نیک،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بر لزوم رعایت بهداشت و نظافت اتوبوس‌های شهری تأکید کرد و گفت: یکی از چالش‌های سازمان اتوبوسرانی شست‌وشوی اتوبوس‌ها در پایان ساعت کاری به‌صورت روزانه است که با خرید دستگاه کارواش مکانیزه این معضل به‌زودی رفع می‌شود.

او در ادامه از احداث سوله جهت نصب و راه‌اندازی کارواش مکانیزه سازمان خبر داد و افزود: دستگاه کارواش مکانیزه سازمان به مبلغ ۳۱ میلیارد ریال خریداری‌شده است و در مرحله احداث سوله جهت نصب و راه‌اندازی آن هستیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ بهداشت و نظافت اتوبوس‌ها، احداث سوله و نصب و راه‌اندازی کارواش مکانیزه در اولویت برنامه‌های سازمان در سال ۱۴۰۰ قرارگرفته است.

نیک با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب در حوزه حمل‌ونقل عمومی شهری اظهار کرد: یکی از عوامل افزایش اقبال شهروندان در استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی و کاهش سفر‌های درون‌شهری با خودروی شخصی، ارائه خدمات مطلوب است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، اصلاح خطوط اتوبوسرانی و کاهش زمان سفر را یکی از اقدامات سازمان در افزایش سهم ناوگان اتوبوسرانی در سفر‌های درون‌شهری دانست و افزود:پارسال  اصلاح خطوط اتوبوسرانی از قطری به شعاعی و رعایت سرفاصله‌های حرکت اتوبوس‌ها  بر طبق مطالعات طرح جامع ترافیک در شهر انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار