رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:
رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه طی اردیبهشت‌ماه سال جاری نیروهای این سازمان ۱۰۵ عملیات حریق و حادثه را در سمنان پوشش دادند، گفت: در این عملیات‌ها ۵۴ نفر نجات یافتند.
کد خبر: ۹۶۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ 29 May 2021
 
انجام ۱۰۵ عملیات حریق و حادثه در سمنان/ ۵۴ نفر نجات یافتند

 

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور  ضمن بیان اینکه طی اردیبهشت‌ماه سال جاری نیروهای این سازمان ۱۰۵ عملیات حریق و حادثه را در شهر سمنان پوشش دادند، ابراز داشت: از این تعداد ۲۴ آتش‌سوزی و ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

وی ضمن بیان اینکه از میزان حوادث آتش‌سوزی بیشترین تعداد با هشت مورد مربوط به آتش‌سوزی منزل مسکونی بوده است، افزود: تعداد شش مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده که توسط نیروی‌های عملیاتی به‌خوبی پوشش داده‌شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه مأموران آتش‌نشانی در ۸۵ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشتند، ابراز داشت: در آمار حوادث ۲۵ مورد به گرفتن حیوانات موذی و ۲۱ مورد به محبوس شدن افراد در آسانسور مربوط می‌شود.

اسمعیل پور بابیان اینکه در ماهی که گذشت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به یک هزار و ۸۷۴ تماس که با سامانه ۱۲۵ پاسخ داده است، تصریح کرد: که از این میزان تماس با مجموع ۵۰ ساعت و ۵۵ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین چهار دقیقه و دو ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

وی ضمن بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در ساعات مختلف شبانه روز به شهروندان و هموطنان امدادرسانی کرده و از خطرات ناشی از این حوادث آن‌ها نجات دادند، افزود: خوشبختانه این موادث فوتی نداشت و در مجموع ۵۴ نفر طی عملیات مختلف نجات یافتند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار