کد خبر: ۹۶۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 29 May 2021

 

به گزارش تابناک سمنان طبق گزارش‌های منتشر شده، نینتندو قصد دارد مدل جدید نینتندو سوییچ را پیش از آغاز رویداد E3 2021 معرفی کرده و آن را در تعطیلات امسال راهی بازار کند. از آن‌جایی که این کنسول قرار است در طی چند ماه آینده وارد روند تولید شود، اخیراً اطلاعات جدیدی از آن فاش شده است.

طبق گزارش وب‌سایت اسپانیایی Vandal، شرکت چینی هان‌سان (HonSon) که یک تولید کننده‌ی وسایل جانبی محسوب می‌شود، اخیراً اطلاعات جالبی را از کنسول جدید نینتندو فاش کرده است. براساس جزئیات منتشر شده، مدل جدید نینتندو سوییچ تقریباً هم اندازه‌ی کنسول نینتندو سوییچ است. البته این کنسول از یک صفحه نمایش OLED هفت اینچی که ظاهراً بدون حاشیه است، بهره می‌برد.

از طرف دیگر، هان‌سان تایید کرده است که کنترلر‌های جوی-کان فعلی با مدل جدید نینتندو سوییچ سازگار خواهند بود. همچنین ظاهراً نینتندو پایه‌ی پشتی کنسول را حذف کرده و یک پایه‌ی جدید که مشابه نسخه‌ی استفاده شده در محصولات Surface است را طراحی کرده است. این پایه‌ی جدید کمک می‌کند تا بازی‌بازان بتوانند تجربه‌ی بهتری را در حین استفاده از کنسول در حالت ایستاده داشته باشند. البته جالب است بدانید که جایگاه کارت حافظه نیز به پشت این پایه منتقل شده است.

حال بد نیست کمی در مورد داک جدید این کنسول صحبت کنیم. طبق توضیحات هان‌سان، داک جدید کمی ضخیم‌تر از نسخه‌ی فعلی بوده و دارای دو پورت USB 3.0 و یک پورت LAN است. این داک به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا عناوین نینتندو سوییچ را با رزلوشن ۴K تجربه کنند. در نهایت Vandal اعلام کرده است که مدل جدید نینتندو سوییچ در اواخر ماه نوامبر با موجودی محدود در اروپا عرضه خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار