تابناک-چند تن از دهیاران منطقه چهارده روستا از توابع شهرستان میناب با تماس با خبرنگار تابناک اعتراض خود نسبت به وضعیت موجود را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۶۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 26 May 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، منطقه 14 روستا از توابع شهرستان میناب مشکلات بسیاری دارد در کنار قطعی های برق مکرر در این منطقه فقط به این ایام منتهی نمی شود بلکه آن ها در دیگر ایام نیز با این مشکلات روبرو هستند؛تیرهای برق روستاهای این منطقه چوبی، پوسیده و در برخی نقاط شکسته است و با وجود اینکه 8 سال است تیرهای فلزی برای نصب به منطقه آورده‌ شده است هنوز آنها را نصب نکردند و این موضوع موجب می‌شود با کوچکترین باد و باران برق منطقه قطع شود و از طرفی نیز خمیده شدن تیرهای برق و پایین آمدن سیم‌ها موجب برق گرفتی اهالی می‌شود.

خلیل کریمی دهیار روستای اسپند از توابع چهارروستا در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهارداشت: قطعی‌های برق بلند مدت مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده است و غالب گرما زندگی کردن را بسیار سخت کرده است.

 

وی افزود: بر اثر قطعی‌های برق بسیاری مردم روستای منطقه کولر، تلویزیون، پنکه برقی و دیگر لوازم برقی خود را با سوختن از دست داده‌اند و نوسانات آنها را متحمل خسارت کرده است.

وی عنوان کرد: به جز روستای اسپند روستاهای دهیج، درشهر، تلالیان، درگهان و گارمون نیز مشکلات بسیار زیادی برایشان ایجاد شده است.

دهیار روستای اسپند خاطرنشان کرد: مردم در سال‌های گذشته به دلیل قطعی برق و تاریکی با مار گزیدگی روبرو شده‌اند و بیش از 10 نفر جان خود را از دست داده‌اند در این شب‌ها که برق قطع می‌شود مردم مجبور شده‌اند بیرون از خانه بخوابند و این ترس ایجاد شده است که دوباره شاهد مارگزیدگی مردم باشیم.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار