رئیس دانشگاه ایلام:
رئیس دانشگاه ایلام گفت: تربیت دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که با روحیه‌ی مطالبه‌گری که دانشجویان دارند در جامعه تحول ایجاد شود.
کد خبر: ۹۶۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 26 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر محمد علی‌اکبری در آیین افتتاحیه این طرح که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و در آن معاونت فرهنگی و اشتغال رئیس جمهور و همچنین معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور حضور داشتند بر تربیت همه جانبه دانشجویان ایران زمین در این طرح تاکید کرد و گفت: این طرح که با حضور دانشجویان فعال علمی در انجمن‌های علمی، فعال فرهنگی در حوزه رسانه به عنوان نمایندگان خانه مطبوعات و دبیران شورای صنفی دانشگاه برگزار شده است قرابت فکر و اندیشه را نمایان کرده است.

رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: دانشگاه با جنبه‌های مختلف کارکردی که دارد باید در تربیت دانشجویان در ابعاد گوناگون به شکلی عمل کند که با جامعه پیوند بخورد. بنابراین دانشگاه که در تربیت دانشجویان مستقل و صاحب سبک است و از جهتی دانشجویان صاحب روحیه امید و وصال هستند باید موجبات تعمیق اندیشه و پیشتازی در عمل در آنان نمایان گردد.

وی با بیان اینکه دانشجویان شهروندان مقتدر جامعه هستند، یادآور شد: بدون تردید در جوامعی که دانشجویان مطالبه‌گری کنند، تحول نیز رخ می‌دهد.

علی‌اکبری ادامه داد: هدف از تربیت دانشجویان، رشد و تربیت مدیران آینده ایران است و دانشگاه در این بحث نقش تسهیل‌گری را دارد و یقیناً می‌دانید تحولات بزرگی که تاکنون در بین جوامع صورت گرفته است با حضور دانشجویان بوده است.

وی تصریح کرد: دانشجویان به عنوان سفیران فرهنگی با اشاعه فرهنگ به گونه‌ای بپردازند که موجب تحول شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار