برای انتخابات ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: سید عباس دانایی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسمیات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به ایجاد ۷۷۸ شعبه اخذ رای در استان، گفت: ۳۶ شعبه بیش از دوره قبل است.
کد خبر: ۹۶۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ 25 May 2021

باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم استان افزایش یابد

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسمیات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان صبح سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۷۷۸ شعبه اخذ رأی از سوی فرمانداری و ستادهای هیأت اجرایی انتخابات شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که به نسبت دوره گذشته انتخابات، ۳۶ شعبه اخذ رأی در استان افزایش یافته است، تاکید کرد: تعداد شعب اخذ رأی در شهرها ۷.۱ درصد و در روستاها ۱.۴ درصد نسبت به دوره قبلی انتخابات بیشتر شده است.

وی گفت: در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان در ۳۵ شعبه اخذ رأی بالای یک هزار رأی داشتیم که با توجه به مدیریت مقابله با کرونا و جلوگیری از اجتماعات این شعبه‌ها در انتخابات ۲۸ خرداد افزایش می‌یابد.

سید عباس دانایی افزود: برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۷۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۶۴۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیّار است همچنین در انتخابات ۲۸ خرداد امسال ۴۸۲ شعبه اخذ رأی در مناطق شهری و ۲۹۶ شعبه اخذ رأی در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

دانایی با بیان اینکه از هفتم خرداد تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری آغاز می‌شود و به مدت ۲۰ روز ادامه می‌یابد، افزود: تبلیغات نامزدهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هم از ۲۰ خرداد آغاز و هفت روز ادامه خواهد یافت.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان در خاتمه با اشاره به موضوع مصوب ستاد کرونای استان سمنان، گفت: دستورالعمل اجتماعات در ستادهای انتخاباتی با هدف مدیریت مقابله و کرونا در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار