نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:مردم با انتخاب آگاهانه خود زمینه‌ساز تشکیل دولتی دلسوز، وظیفه‌شناس، با اراده قوی، با بصیرت و آگاه، مشورت پذیر و ضد فساد شوند.
کد خبر: ۹۶۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 24 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان مرکزی افزود:مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب کنند که جریانات با عظمت انقلاب اسلامی را به خوبی مدیریت کند، این مدیریت باید به خوبی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد و آثار عملکرد یک فرد می‌تواند تا صدها سال ماندگار باشد.
وی بابیان اینکه رئیس جمهوری آتی کشور باید به‌عنوان سکاندار ماهر، کشتی باعظمت جمهوری اسلامی ایران را در اقیانوس بین‌المللی و جهانی به پیش ببرد یادآورشد: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از سایر عرصه‌ها مهمتر است.
آیت‌الله دری‌نجف آبادی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهراظهارداشت: خرمشهر عزیز با وجود همه توطئه‌های مختلف آمریکا، اسرائیل و آل سعود ملعون، با ایمان، اراده و عزم آهنین رزمندگان اسلام آزاد شد و یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان نرسید.
وی با بیان اینکه امروز از فلسطین یکپارچه در مقابل اسرائیل غاصب به پیروزی رسیده از کلیدرمزهای جمهوری اسلامی استفاده کرده است گفت: اسرائیل به دنبال ایجاد فاصله بین فلسیطینی‌ها بود اما، به برکت جمهوری اسلامی امروز فلسطین یک پیکره، یکپارچه و یک انگیره است.
وی با بیان اینکه خداوند وقتی می‌خواهد بنی اسرائیل را از چنگال فرعونیان آزاد کند، حضرت موسی (ع) را می فرستد یادآورشد: وقتی بخواهد ملتی را سربلند وپیروز کند و از ذلت به اوج اقتدار برساند، یک رهبر شایسته به آن ملت هدیه می‌دهد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه همه باید قدردان امام راحل، رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان باشند گفت: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران اسلامی را از بردگی غرب و شرق، اسرائیل و صهیونیسم و مزدورانش رهایی داد و آزاد کرد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی هم با بیان اینکه سوم خردادماه روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است گفت:این روز یادآور جان‌فشانی‌ها و مجاهدت‌های مردم قهرمان و رزمندگان اسلام است.
سردار حسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه فتح خرمشهر فراتر از یک پیروزی در برابر دشمنان است افزود: به تعبیر حضرت امام(ره) فتح خرمشهر آزادی یک خاک نیست بلکه مسئله حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه سوم خرداد یادآور حماسه عملیات بیت‌المقدس ونتیجه عینی نصرت خداوند به ملت ایران است یادآورشد: فتح خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است که همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.
سردار مفخمی شهرستانی با بیان اینکه دفاع مقدس همواره پر از حماسه‌سازی‌ها و افتخار آفرینی‌های رزمندگان و ملت ایران است ادامه داد: بعد از دفاع مقدس همچنان حماسه‌سازی‌ها و حفاظت از حریم انقلاب و ولایت توسط سربازان نظام اسلامی است که همچنان ادامه دارد و در همه عرصه‌ها برای دفاع از ارزش‌ها نقش آفرینی می‌کنند.
وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس در تاریخ انقلاب اسلامی همواره زنده و یادآور بیداری ملت ایران در برابر دشمنان است گفت: بزرگترین درس پیروزی در عملیات بیت‌المقدس تکیه بر هدایت‌های ولایت فقیه و استفاده از توانمندی‌های داخلی است که باید همواره مورد توجه باشد.
وی پیروزی ملت قهرمان فلسطین در جنگ ۱۲ روزه را یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های مدافعان حرم در جبهه مقاومت و در راس آنان شهید سلیمانی دانست که بار دیگر پوشالی بودن و سستی رژیم منحوس صهیونیستی را نشان دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار