محمد بهمن در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: ورود به بازار ارز‌های دیجیتال نیازمند کسب دانش و آگاهی کافی است چرا که این بازارها جهانی بوده و تحت کنترل نیستند.
کد خبر: ۹۶۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 22 May 2021

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شاخص بورس، امروز اول خرداد ماه ۱۴٠٠ با ۲۷ هزار و ۵٠٠ واحد کاهش همراه بوده است.

وی افزود: شاخص هم وزن هم ۴ هزار و ۸٠٠ واحد کاهش داشته است. بیشترین تاثیر در کاهش شاخص را نماد‌های فمیلی، فارس و کی گل داشته اند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از دلایلی که برای افت شاخص در چند روز گذشته می‌توان عنوان کرد کسب دامنه نامتقارن و ایجاد دامنه مثبت و منفی ۵ بوده است که باعث شد سهم‌هایی که در صف فروش قفل بوده اند بتوانند معامله انجام دهند و فروش صورت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: از ۱٠ طرحی که در شورای اقتصادی دولت و شورای اقتصادی سران قوا در جلسه سران قوا مطرح شد، ۳ طرح از هفته گذشته قابلیت اجرا پیدا کردند، یکی از آن‌ها بحث تزریق نقدینگی به بازار و مورد دوم امکان اخذ تسهیلات از بله به شرکت‌های کارگزاری و شرکت‌های سبد بازگردان برای ورود به بازار و مورد سوم اعطای مجوز‌هایی برای سرمایه گذاران خارجی بود، هفت طرح دیگر هم در نوبت بررسی هستند تا برای اجرا ابلاغ شوند.

بهمن خاطر نشان کرد: یکی از نگرانی‌ها این است که بازار سرمایه مدتی است، منفی و نزولی است، این بازار نزولی باعث شده بخشی از مردم سرمایه‌های خود را به سمت بازار ارز‌های دیجیتال ببرند.

وی در پایان گفت: تا هفته‌های گذشته شاهد بودیم با چند توییت، این بازار نوسان زیادی داشت، مردم اگر می‌خواهند وارد این بازار (ارز‌های دیجیتال) شوند حتما اطلاعات کافی را کسب کنند و صرفا بر اساس اخبار وارد این بازار‌ها نشوند، زیرا این‌ها بازار‌ها جهانی بوده و تحت کنترل نیستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار