دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی لرستان:
 دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی لرستان گفت: با پایان یافتن زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی در این استان، صلاحیت هفت هزار و ۹۹۸ نفر برای حضور در رقابت انتخاباتی تایید شد.
کد خبر: ۹۶۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 22 May 2021

"باقر پورحسینی" روز شنبه در گفت وگو بااهالی رسانه، اظهار داشت: در مجموع هشت هزار و ۲۹۸ نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای روستایی این استان ثبت‌نام کرده بودند که صلاحیت ۳۰۰ داوطلب احراز نشد.

وی با بیان اینکه مراحل رسدگی به صلاحیت ها در هیات های نظارت بخش تا ۳۱ اردیبهشت ادامه داشت و بعد از رسیدگی، نتایج به داوطلبین تحویل داده شد، افزود: نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی روستایی می توانند بعد از ابلاغ نتایج به مدت چهار روز اعتراض خود را ثبت کنند.
وی با اشاره به اینکه در مجموع در یکهزار و ۵۱۶ روستا انتخابات برگزار می‌شود و در ۱۹۸ روستا آمار افراد ثبت‌نامی به حد نصاب نرسید، افزود: تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستایی استان لرستان ۶ درصد نسبت به دور قبل درصد افزایش داشت. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار