ثبت نام کارگران نمونه آذربایجان غربی در بیست و هفتمین جشنواره امتنان آغاز شد
تابناک آذربایجان غربی ـرضا نقی زاده روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری و در جمع معاونان و روسای ادارات شهرستانها افزود: ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروههای کار نمونه استان تا چهارم مهر ماه جاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 18 September 2015

وی ادامه داد: شاخص ها ، پرسش نامه ها ، نحوه امتیازگذاری و نیز روش داوری کارگران و گروههای کار نمونه در دست بازنگری و باز مهندسی وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

نقی زاده بیان کرد: در این دوره فرایند ثبت نام به صورت دستی و حضوری با مراجعه کارگران به کارفرمایان و ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی انجام می گیرد.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه استان اعضای هر گروه کار را حداکثر سه نفر اعلام کرد و گفت: انتخاب کارگران و گروههای کار نمونه در سه بخش اقتصادی صنعت ، خدمات و کشاورزی انجام می شود.
نقی زاده افزود: در مرحله مقدماتی کارگران نمونه واحدهای اقتصادی باید توسط کارفرمایان به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانها معرفی شوند.
وی ادامه داد: پس از تشکیل کمیته داوری و بررسی پرونده ها ، مدارک و مستندهای افرادی که دارای ابتکار ، خلاقیت و اختراع هستند و از بالاترین امتیاز برخوردارند به عنوان نمونه استانی انتخاب و به وزرات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی در کمیته ملی معرفی می شوند.
به گزارش ایرنا ، جشنواره امتنان از کارگران نمونه هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار