شهردار همدان:
شهردار همدان گفت: عدالت محوری سرلوحه مدیریت شهری در ارایه خدمات بهینه به شهروندان در نقاط مختلف به ویژه کمتر توسعه یافته است.
کد خبر: ۹۶۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 21 May 2021
عباس صوفی روز جمعه در گفتگو باخبرنگار ایرنا اضافه کرد: تمامی خدمات مدیریت شهری به ویژه حوزه عمرانی را با نگاه عدالت محور در تمامی مناطق شهری انجام می‌دهیم و در این بین نگاه ویژه به نقاط کمتر برخوردار داشته‌ایم.

به گزارش تابناک همدان، وی بهره مندی شهروندان از معابر آسفالت و بهسازی زیرساخت‌ها را حق آن‌ها دانست و گفت: تمامی کوچه‌های سطح شهر آسفالت خواهند شد.

صوفی افزود: امروزه با تسلط مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری بر کار‌های محوله شاهد موفقیت‌های ارزشمند در پیشبرد اهداف مورد مطالبه شهروندان برای دست یافتن به شهری ایده آل هستیم.

شهردار همدان با بیان اینکه از ابتدای حضورم به عنوان شهردار نسبت به حذف دریافت خودیاری از شهروندان اقدام کردم چرا که خدمات عمرانی در شهر را از وظایف ذاتی مدیریت شهری می‌دانم، خاطرنشان کرد: معتقدم دریافت خودیاری از محلات برای ارایه خدمات نظیر عملیات آسفالت موجب فاصله گرفتن از معیار‌های عدالت طلبانه است و درحق مناطق کمتر برخوردار اجحاف صورت می‌گرفت.

صوفی با اشاره به اینکه اهمیت طرح‌های شهرداری بر اساس آسان‌سازی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان پایه ریزی شده است، افزود: هر طرح عمرانی و اجرایی که از نگاه شهروندان دارای اهمیت باشد برای مدیریت شهری نیز در اولویت قرار می‌گیرد و مهم خواهد بود.

شهردار همدان بررسی‌های میدانی و سرعت بخشی به اقدامات اجرایی را یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت طرح‌های مدیریت شهری دانست و گفت: بهره وری منابع و صرفه جویی در هزینه‌ها به توسعه همه جانبه شهر کمک خواهد کرد.

وی یادآور شد: امسال با افزایش ۶۸ درصدی بودجه شهرداری و اجرای طرح‌های بیشتر، زمینه خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان فراهم شده و مسیر توسعه هموار می‌شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار