چراغ سبز زیدان به جدایی
زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از آخرین بازی فصل رئال، به نوعی خبر از استعفای احتمالی خود داد.
کد خبر: ۹۶۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 21 May 2021

به گزارش تابناک سمنان رئال مادرید فردا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو آخرین بازی فصل را برابر ویارئال برگزار خواهد کرد. رئال اگر این بازی را پیروز شود و اتلتیکو برابر وایادولید امتیاز از دست بدهد، قهرمان لالیگا خواهد شد. فاصله رئال با اتلتیکوی صدرنشین تنها دو امتیاز است.

پس از این بازی باید دید زین الدین زیدان در مورد آینده چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا اعلام جدایی می کند یا فصل بعد نیز می ماند و قراردادش را به اتمام می رساند.

 

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری این بازی گفت:« روز ویژه ای خواهد بود چرا که آخرین بازی یک فصل دشوار است. می دانیم برابر چه تیمی بازی داریم. حریف مان، فینالیست لیگ اروپاست و تلاش خواهیم کرد تا آخرین سه امتیاز فصل را نیز کسب کنیم.»

 

قهرمانی رئال ساده تر است یا ادامه کار شما در رئال؟« مهمتر از هر چیزی تیم است و بازی مهمی که فردا در پیش داریم. برای ما این بازی مهمتر از هر اتفاق دیگری است و باید سه امتیازش را به دست بیاوریم. همه تمرکز تیم روی بازی فرداست. با تمام اتفاقاتی که در طور فصل رخ داده، فردا 90 دقیقه در بالاترین سطح بازی خواهیم کرد تا بتوانیم برای فتح لالیگا شانس داشته باشیم.»

 

ارزیابی فصل:« 4 سال پیش در روز پایانی لالیگا بر مالاگا پیروز شدیم و عنوان قهرمانی را کسب کردیم. فردا می تواند همان اتفاق تکرار شود. این زیبایی فوتبال اسپانیاست. ارزیابی من مثبت است چرا که بازیکنانم در زمین همه توان شان را گذاشتند. اگر قهرمان شویم، به تیم نمره 10 از 10 می دهم در غیر این صورت 9.5.»

 

 

 

 

تصمیم قطعی به جدایی:« گفتم که مهم بازی فرداست و بعدا در مورد آینده صحبت خواهیم کرد. همه انرژی مان باید صرف بازی با ویارئال شود و نه چیز دیگر. بعد از 37 هفته نباید وقت مان در مورد آینده من تلف شود.»

 

وضعیت هازارد و راموس:« هازارد امروز تمرین نکرد چرا که مشکلی جزئی داشت. او فردا با ما نخواهد بود ولی سرخیو راموس مصدومیتش برطرف شده و در فهرست قرار می گیرد.»

 

راموس در المپیک به جای یورو 2020:« من همیشه سرخیو راموس را در تیمم خواهم داشت. او یک کاپیتان و لیدر واقعی است.»

 

 

 

 

بازیکنان رئال علاقه مند به ادامه کار شما:« عاشق بازیکنانم هستم چرا که در زمین و در تمرینات، از چیزی دریغ نکردند. در واقع آنها ناجی من هستند. اینکه آنها دوست دارند من در رئال به کارم ادامه دهم، برای من به عنوان مربی، اتفاقی مثبت است. فردا حتی اگر قهرمان هم نشویم، نمی توان و نباید بازیکنان را سرزنش کرد. در فصلی که مصدومیت های زیاد، بیماری و چیزهای دیگر را پیش رو داشتیم، تلاش آنها ستودنی بوده است.» 

 

صحبت نهایی با باشگاه قبل از بازی:« خیر؛ فقط و فقط تمرکزم روی بازی فرداست.»

 

 

 

 

رئال بدون زیدان، تیم بهتری خواهد شد؟« در این تردیدی ندارم.»

 

نقش شما در بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه:« من در بازگشت او نقشی نداشتم ولی برایش بسیار خوشحالم. این خواسته خودش بود و به او تبریک گفتم. کریم در زمین همیشه کارهای بزرگی انجام می دهد و امیدوارم تیم ملی فرانسه از وجود او به خوبی استفاده کند.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار