تابناک-با آغاز روز چهارم ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری چند چهره جدید نیز در انتخابات نام نویسی کردند
کد خبر: ۹۶۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 14 May 2021

به گزارش سرویس سیاسی تابناک هرمزگان روز چهارم نام‌نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و کمتر از یک روز به پایان نام نویسی ها باقی مانده است.
در روز چهارم نام‌نویسی ها فریدون عباسی نماینده مجلس و رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور که سابقه سو قصد به جانش و نجات از ترور را در کارنامه خود دارد کاندیداتوری خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرده است.
عباسی با شعار دولت نخبگانی و بازگشت به مردم وارد صحنه رقابت های انتخاباتی شده است و تاکید کرد که نیامده است به نفع کسی کنار برود.

از سویی دیگر مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات و از محکومان امنیتی فتنه ۸۸ صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
ثبت نام مصطفی تاجزاده از این حیث قابل توجه است که او از معتقدین به بدون اختیار بودن رئیس جمهور در کشور است این فرد چندین بار نشان داده است التزامی به نظام و قانون اساسی ندارد و با وجود اینکه یکی از داعیه داران ادعای تقلب در سال ۸۸ بود از همان سیستم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.

سردار علیرضا افشار فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرده است.


انتهای پیام/۹۰۶۳

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار