امام جمعه مهدی‌شهر:
امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه رئیس جمهور آتی کشور باید تفکر انقلابی داشته باشد، گفت: مردم باید به دنبال کسی باشند که به کاهش فاصله در طبقات اجتماعی توجه ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 13 May 2021

کاهش فاصله طبقاتی مطالبه مهم مردم در انتخابات ریاست جمهوری است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز عید فطر صبح پنجشنبه در حسینیه المهدی (عج) مهدی‌شهر با بیان اینکه انتخاب یک ملت سرنوشت آن را می‌سازد، تاکید کرد: گاهی زمزمه‌هایی می‌شود که عملکرد برخی مسئولان ضعیف بوده و ما را مأیوس می‌کند اما باید گفت اگر مدیر یک ساختمان ضعیف بود آیا نباید دنبال یک مدیر قوی‌تر برای ساختمان گشت؟

وی با طرح این پرسش که آیا اگر مسئولی کم‌کاری یا اشتباه کرد، نباید دنبال کسی باشیم که قوی‌تر در مسئولیت و مدیریت عمل کند؟، افزود: آرمان‌های انقلاب مبتنی بر فطرت بشری است و امروز نیاز دارد تا برای ادامه راه شهدایی مانند شهید سلیمانی، حضور در صحنه داشته باشیم.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه انتخابات خون شهدا را حفظ می‌کند در نتیجه برای شهدا هم که شده باید در آن شرکت کنیم، تاکید کرد: حضور در صحنه بسیاری از فتنه‌های دشمنان را خنثی و امنیت کشور را به ارمغان می‌آورد.

بارانی ابراز کرد: حضور مردم در واقع تحلیل‌های دشمنان را بی اثر و آنان را ناامید می‌کند و در استقلال ملی و حتی اقتصاد تأثیر گذار است لذا ما معتقد هستیم که مشارکت مردمی در انتخابات موجب عزتمندی نظام بوده و پایه‌های نظام را مستحکم و در نتیجه آبروی ملت را افزون می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات در عرصه خردادماه تجلی مردم سالاری دینی ما است که همه را پای صندوق‌های رأی بیاورند و اعضای قوی برای شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزینند، ابراز کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که انقلابی، کاری، متدین و انقلابی و عدالت‌گرا باشد و بتواند به مثابه یک مطالبه مهم مردمی، فاصله‌های طبقاتی را کاهش دهد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ در واقع آزمون بزرگ الهی است، تاکید کرد: مردم باید پای صندوق‌ها کسی را برگزینند که ریشه بیکاری جوانان و گرانی را خشک و برنامه‌های مدون اقتصادی داشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار