رئیس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستای استان سمنان گفت: افرادی که رد صلاحیت شدند، می‌توانند تا ۱۲ اردیبهشت اعتراض خود را به دفاتر هیئت‌های نظارت شهرستانی اعلام کنند.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 30 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان اردشیر مطهری رئیس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستای استان سمنان از تایید صلاحیت ۸۷ درصدی کاندیدای ثبت نامی در این دوره از انتخابات شورا‌های شهر استان سمنان در مرحله شهرستانی هیئت نظارت خبر داد و گفت: پس از بررسی‌های هئیت‌های نظارت شهرستانی، هیئت اجرایی فرآیند تایید یا رد صلاحیت کاندیدا را به اطلاع اشخاص ثبت نام کننده رساندند.

مطهری با اشاره به اینکه از ۶۲۵ نفر کاندیدای ثبت نامی در استان سمنان، ۱۳ درصد از ثبت نامی‌ها رد صلاحیت شدند گفت: از این تعداد، هیئت‌های اجرایی ۴ درصد توسط هیئت‌های اجرایی و ۹ درصد نیز توسط هیئت‌های نظارت شهرستانی رد صلاحیت شدند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستای استان سمنان افزود: افرادی که رد صلاحیت شدند، می‌توانند به مدت ۴ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) اعتراض خود را به دفاتر هیئت‌های نظارت شهرستانی اعلام کنند تا مراحل رسیدگی در هئیت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستا که متشکل از نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی انجام شود.

او افزود:افراد می‌توانند مدارک و اسنادی دلالت بر هر گونه ادعایی را به هیئت‌های نظارت ارائه دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار