نماینده ولی فقیه در استان سمنان از مسئولان کانون فرهنگی هنری مسجد جامع بیارجمند به دلیل کسب رتبه دوم کشور در زمینه نوآوری و کسب وکار تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹ 28 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان در طرح ملی ایران قوی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد امتیاز کسب می‌کنند و کانون‌های برتر براساس این امتیازات انتخاب می‌شوند.

حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان گفت: در این استان ۲۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت می‌کنند که کانون فرهنگی هنری اهل البیت مسجد جامع بیارجمند با مدیریت علیرضا باقری با کسب بالاترین امتیاز، رتبه اول استان سمنان و رتبه دوم کشور در حوزه نوآوری و کسب وکار را بدست آورد.

به گفته او، کانون اهل البیت مسجد جامع بیارجمند در شبستان نوآوری و رواق کارآفرینی، رواق شعر و قلم و رواق ترنج صاحب رتبه شده است.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم تجلیل از مسئولان کانون فرهنگی هنری مسجد جامع بیارجمند با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های مسجد محور در جامعه گفت: طرح ایران قوی با بسترسازی برای هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، موجب شناسایی و توانمندسازی استعداد‌های فرهنگی و هنری جوانان می‌شود.

فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این مراسم گفت: هدف طرح ایران همدل، ایجاد رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار