تراکتور - پاختاکور
تراکتور با پیروزی روحیه بخش مقابل نیروی هوایی عراق امروز در هفته دوم از دور برگشت به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 26 April 2021

به گزارش تابناک تبریز،تراکتور با پیروزی روحیه بخش مقابل نیروی هوایی عراق امروز در هفته دوم از دور برگشت به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت و در صورت برتر مقابل این تیم شانس خود را برای صعود افزایش خواهد داد.

تراکتور در کنار پرسپولیس تنها تیم ایرانی است که شکست را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا تجربه نکرده است. شاید کمتر کسی انتظار امتیازگیری آنها در گروه B لیگ قهرمانان را داشت، اما حالا با کسب 6 امتیاز از چهار بازی ابتدایی رتبه دوم جدول را در اختیار دارند. تراکتور هنوز این شانس را دارد که با پیروزی در دو بازی پایانی به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند، هرچند کار سختی است.

تراکتور که هر سه بازی دور رفت را با تساوی آغاز کرد، به اولین برد خود در دور برگشت برابر نیروی هوایی عراق رسید. این تیم حالا باید به مصاف پاختاکور قدرتمندی برود که اگر در بازی رفت تجربه به کارشان آمده بود، حالا صدرنشین بود، اما کم تجربگی پیروزی تراکتور را تبدیل به مساوی کرد. شاگردان رسول خطیبی، ابتدا به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری خود هستند تا همچنان شانس صعود داشته باشند و مسلماً برای افزایش شانس خود باید به کسب 3 امتیاز فکر کنند چرا که بازی نهایی مقابل شارجه صدرنشین سخت‌تر و دشوارتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :