به مناسبت فرارسیدن روز ارتش ؛
تابناک سمنان: سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و این نیرو را ولایتمدار و فداکار توصیف کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 17 April 2021

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد - معاونت فرهنگی و  دانشجویی وزارت بهداشت

 

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی، ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و نوشت: تاریخ ایران اسلامی در آسمان غیرت و شجاعت خود شاهد تلالو ستارگان درخشانی در افق سرخ شهادت بوده است که وجودشان کشور عزیزمان را منور ساخته است.

سردار حمید دامغانی در این پیام تاکید کرد: ارتشیان قهرمان ما در طول سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دفاع مقدس و پس از آن در تاریخ این مرز و بوم حضوری جانانه داشته‌اند. ملت قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه خاطره نیروهای ولایت مدار ارتش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، ضدانقلاب و دشمن بعث را فراموش نخواهند کرد و همواره در تاریخ مقاومت نام آن از دنیا گسستگان به خدا پیوسته جاودان خواهد ماند.

دامغانی افزود: شهدای گرانقدری همچون امیر صیاد شیرازی، امیر خلبان شهید شیرودی، امیر خلبان شهید کشوری، امیر آب شناسان، امیر فلاحی و هزاران لاله گلگون کفن ارتش با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و اکنون نیز دلاورمردان و برادران عزیز ما در ارتش همیشه قهرمان و ولایت مدار در تمامی صحنه‌های مبارزاتی و امداد رسانی حضوری جهادی و چشمگیر دارند.

همچنین درخاتمه آمده است که : اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به کلیه رادمردان آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، سرافرازی و تندرستی همکاران عزیزمان و خانواده‌های معظم ایشان در رده‌های مختلف ارتش را از درگاه ایزد بی‌همتا خواستارم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار