رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خبر داد؛
رئیس سازمان آتش نشانی سمنان گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۲۶۱ مورد حادثه و حریق در سمنان به‌وقوع پیوست که نسبت با مشابه 2سال قبل کاهش پنج درصدی حوادث را شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 17 April 2021
 
کاهش ۵ درصدی حوادث آتش سوزی و امداد در شهر سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور با بیان اینکه یک هزار و ۲۶۱ حادثه و آتش سوزی در سمنان رخ داد که نسبت به سال قبل از آن پنج درصد کمتر بود، ابراز داشت: در حوزه عملیات امداد و نجات نیز طی سال ۹۹ شاهد کاهش ۱۰ درصدی حوادث نسبت به مشابه سال قبل بودیم که بخش عمده آن مربوط به کاهش حوادث مربوط به محبوسی در آسانسور و اماکن بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات آتش نشانی در سمنان نیز طی سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن پنج درصد کمتر شد، ابراز کرد: ارتقای آگاهی‌های مردمی در کاهش حوادث و عملیات مرتبط با امداد و نجات حائز اهمیت است.

رئیس آتش نشانی سمنان بیان کرد: کاهش آمار حاکی از آن است که رعایت موضوعات ایمنی در عرصه‌های مختلف زندگی شهروندان فرهنگ‌سازی و نهادینه شده، که نشانگر اطلاع رسانی دقیق و آموزش‌های کاربردی همکاران در سازمان برای شهروندان است.

اسمعیل پور بیان کرد: طی سال ۹۹ و در حوزه آموزش با توجه به محدودیت‌های کرونایی در سالی که گذشت و تعطیلی مدارس و دو هزار و ۸۳۰ نفر ساعت از ادارات، کارخانجات، مؤسسات دولتی و… دوره‌های مختلف ایمنی و آتش نشانی را به صورت مجازی و حضوری (با رعایت فاصله گذاری اجتماعی) فرا گرفتند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار