با پایان دور اول از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، AFC اقدام به انتخاب تیم منتخب هفته کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 17 April 2021

شروع طوفانی استقلال در آسیا/ الاهلی تا توانست از ایران گل خورد! - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

به گزارش  تابناک سمنان هفته نخست از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران به خوبی به پایان رسید و در حالیکه پرسپولیس با یک گل از سد الوحده گذشت و فولاد با نتیجه رضایت بخش یک – یک مقابل السد به کارش پایان داد، تراکتور نیز مقابل قهرمان ازبکستان به تساوی 3 – 3 رسید و در این میان استقلال با نتیجه 5 بر 2 از سد الاهلی عربستان گذشت.


با پایان هفته نخست از مرحله گروهی این رقابت ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتخاب ترکیب منتخب هفته کرده که در این میان نام 3 بازیکن استقلال دیده می شود. فرشید اسماعیلی که شب بسیار خوبی را سپری کرد، یک گل به ثمر رساند و پاس گل دوم قایدی را نیز فراهم کرد.


محمد نادری هم در شبی که یک توپ به تیر زد و یکی هم به تور، در کارهای دفاعی نیز از خوب های تیمش بود و ستاره بی چون و چرای شب اول مسابقات یعنی مهدی قایدی که 2 گل زد، زمینه ساز گل پنجم تیمش بود و 5 پاس کلیدی هم به هم تیمی هایش داد تا او نیز به همراه دو هم تیمی دیگرش در ترکیب منتخب هفته قرار بگیرد.


لوکاس پریرا مهاجم فولاد هم که در بازی پلی آف برابر العین درخشان ظاهر شده بود، در بازی نخست مرحله گروهی نیز خط دفاعی السد را آزار داد و موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا او نیز دیگر نماینده تیم های ایرانی در ترکیب منتخب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار