تاریخ پر از انسان هایی است که به یک باره در جایی ظاهر شده تاثیری گذاشتند و برای همیشه غیبشان زده است، انسانی هایی که هویتشان هیچوقت فاش نشد.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷ 17 April 2021

به گزارش تابناک سمنان در تاریخ انسان‌های مرموزی بودند که نه نامی از آن‌ها در جایی گفته شده و نه نشانی دارند، اما جایگاه خود را در تاریخ جهان ایجاد کردند و سپس از بین رفتند. در ادامه داستان زندگی ۱۰ نفری که در نهایت  هویت آن‌ها هرگز یافت نشده و آن‌ها را به مرموزترین افراد راو زمین تبدیل کرده است را می‌خوانید.

 

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۱۰. D.B. Cooper

در ۲۴ نوامبر سال ۱۹۷۱، شخصی که خود را دن کوپر می‌نامید، با اخطار داشتن بمب در کیف خود، هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ را ربود. او خواستار ۲۰۰ هزار دلار و چهار چتر نجات شد و پس از برآورده شدن خواسته هایش، نیمه شب از هواپیما با چتر نجات به پایین پرید. او هرگز پیدا نشده و دیده نشده است. منشأ و سرنوشت او هنوز هم یک رمز و راز است. این نام، D.B. کوپر، توسط رسانه‌هایی به او اعطا شد که به اشتباه نامش را گفته اند.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۹. Babushka Lady

در سال ۱۹۶۳، هنگام ترور جان اف کندی رئیس جمهور آمریکا، یک زن ناشناس در زمین حضور داشت. طبق گفته شاهدان و فیلم‌های گرفته شده در آن زمان، او روسری به سر داشت و فیلم ترور را در دوربین خود ضبط کرد. پس از شلیک، او به جمعیت پیوست و ناپدید شد. آن خانم با وجود پیگیری‌های FBI هرگز پیدا نشد. در تمام عکس‌ها یا فیلم‌های او، خودش رو به دوربین بود یا صورت خود را با دوربین پوشانده بود. آن خانم چه کسی بود و چرا هرگز جلو نیامده است هنوز یک سوال است.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۸. The Man from Taured

در سال ۱۹۵۴، شخصی در فرودگاه بین المللی توکیو با هواپیما به زمین نشست. هنگامی که مامور امنیتی از او خواست کشورش را روی نقشه نشان دهد، او به آندورا اشاره کرد. همچنین گفت که نام کشورش Taurus است که از ۱۰۰۰ سال پیش وجود دارد و قبلاً هرگز در مورد آندورا چیزی نشنیده بود. در طرف دیگر، مامور امنیتی هرگز در مورد برج ثور چیزی نشنیده بود. گذرنامه، گواهینامه رانندگی و دفترچه چک پشتوانه داستانش بود. افسران گیج او را به هتلی نزدیک فرستادند و دو نفر از مقامات را بیرون گذاشتند تا نگهبانی دهند. صبح روز بعد، آن مرد به طرز مرموزی ناپدید شد و هیچ اثری از خود به جای نگذاشت و دیگر هرگز پیدا نشد.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۷. Jack the Ripper

در سال ۱۸۸۸، پنج تن از زنان بدکاره به عنوان بخشی از قتل‌های زنجیره‌ای به طرز فجیعی به قتل رسیده اند. قاتل گلو و شکم آن‌ها را پاره کرد و اعضای داخلی آن‌ها را بیرون آورد. نحوه کشته شدن قربانیان بیانگر این است که قاتل ممکن است دارای دانش تشریحی یا جراحی باشد. در زمان تحقیقات، پلیس و رسانه نامه‌های زیادی را دریافت کردند که گاها از طرف خود قاتل با نام جک چاک دهنده بود. اما او چه کسی بود و چرا فقط این زنان را هدف قرار داد؟ این‌ها سوالاتی است که هرگز پاسخ داده نشده است.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۶. بچه‌های سبز پشمالو

در قرن دوازدهم، خواهر و برادری که رنگ پوستشان سبز غیرمعمول بود، ناگهان در روستای Woolpit در Suffolk ظاهر شدند. آن‌ها به زبان ناشناخته‌ای صحبت می‌کردند و چیزی به جز لوبیا نمی‌خوردند. خیلی زود آن‌ها زبان انگلیسی را یاد گرفتند و شروع به خوردن غذا‌های دیگر کردند. رنگ سبز پوست آن‌ها نیز با گذشت زمان از بین رفت. پسر مریض بود و درگذشت، اما دختر ادعا کرد که آن‌ها از مکانی به نام St Martin’s Land که در دنیای زیرزمینی واقع شده آمده اند. خورشید هرگز در آنجا تابیده و همه چیز در آنجا سبز است. هیچ کس ریشه خود را پیدا نکرده است. آیا آن‌ها از دنیای بیگانه‌ای آمده اند؟ این موضوع هنوز هم یک راز حل نشده است.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۵. Kaspar Hauser

در ۲۶ می‌سال ۱۸۲۸، پسری در خیابان نورنبرگ ظاهر شد. او نامه‌ای را خطاب به ناخدای گروهان ۴ هنگ ۶ سواره حمل می‌کرد. پسر ادعا کرد که نام او کاسپار است و او در یک سلول جدا شده تاریک که طول آن حدود ۲ متر، عرض یک متر و یک و نیم متر طول بود بزرگ شده است. پسر بچه چیز زیادی در مورد گذشته خود نمی‌دانست جز این که پدرش یک سرباز سواره نظام بود. پسر فقط نان و آب سیاه می‌خورد و همه اشیا براق را می‌دزدید مثل اینکه هرگز در زندگی اش نوری ندیده باشد. گرچه، چندین داستان وجود دارد، اما هویت واقعی او کشف نشده است.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۴. Agent 355

این یک نام مستعار است که به یک جاسوس زن در جورج واشنگتن در طول انقلاب آمریکا داده شده است. او یک مامور باهوش بود، اما توسط انگلیسی‌ها در یک کشتی اسیر و زندانی شد که قرار بود در آنجا بمیرد. هویت واقعی او هرگز پیدا نشد.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۳. مردی در نقاب آهنی

یک زندانی در سال ۱۶۶۹ دستگیر شد که در همان زندان، زندانبان شده بود. او تقریباً ۳۴ سال در زندان بود. هیچ کس چهره او را ندیده بود، زیرا توسط پارچه مخمل سیاه پنهان شده بود. در ۱۹ نوامبر سال ۱۷۰۳، او با نام Marchioly درگذشت. داستان‌های زیادی در مورد او وجود دارد، اما هیچ یک هویت واقعی چهره پشت آن نقاب را تأیید نمی‌کند.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

۲. Tank man

صبح روز ۵ ژوئن سال ۱۹۸۹، هنگامی که ارتش چین، اعتراض در میدان تیان آنمن را سرکوب کرد، مردی علیه آن‌ها اعتراض کرد و در مقابل ستون تانک‌ها ایستاد. اگرچه روزنامه‌ای ادعا کرد که نام او وانگ اولین است و او دانشجو بود، اما حزب کمونیست چین این خبر را رد کرد. آن‌ها اعلام کردند که این مرد دستگیر نشده و هیچ تصاویری از او ندارند. هنوز اطلاعات موثقی در مورد آن مرد و سرنوشتش در دست نیست.

۱۰ فرد مرموزدر دنیا که هویت آن‌ها هنوز ناشناخته است

The Isdal Woman.۱

در سال ۱۹۷۰، جسدی ناشناس از یک زن در دره مرگ در برگن پیدا شد. او برهنه بود و پلیس گذرنامه سوخته و قرص‌های خواب آور او را در کنار جسدش یافت. پس از تحقیقات، مشخص شد که این زن نه هویت جعلی داشته که برای سفر در اروپا استفاده می‌کرده است. در کالبد شکافی مشخص شد که این زن قبل از مرگ چندین قرص خواب خورده که نشان می‌دهد او احتمالاً خودکشی کرده است. گرچه، برخی معتقد بودند که ممکن است او کشته شده باشد، اما هویت او هنوز در تاریکی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار