نماینده سازمان لیگ فوتسال گفت: تیم پیمان شاهرود در پایان دور رفت گروه ۲ لیگ دسته دوم فوتسال کشور در صدر این گروه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳ 11 April 2021

پیمان شاهرود در صدر گروه ۲ لیگ دسته دوم فوتسال قرار گرفت

 

به گزارش تابناک سمنان رضا شیرزادی  با بیان اینکه سومین روز این رقابت ها دقایقی پیش پایان یافت، افزود: تیم پیمان شاهرود موفق شد با نتیجه نزدیک هفت بر ۶ تیم صبا نوین مشهد را شکست دهد و نتیجه مسابقه تیم های زرین ساری و ویستا مهر البرز ۲ بر ۲ مساوی پایان یافت.

به گفته وی، پیمان شاهرود با ۹ امتیاز، صبا نوین مشهد با چهار امتیاز، زرین ساری با ۲ امتیاز و ویستا مهر البرز با یک امتیاز در پایان روز سوم در رده اول تا چهارم قرار گرفتند.

وی یادآور شد: رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور با حضور ۴۴ تیم در قالب هشت گروه از ۱۹ تا  ۲۴ فروردین در سراسر کشور برگزار می شود.

نماینده سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه در گروه دوم این مسابقات چهار تیم در شاهرود با هم رقابت می کنند، اظهار داشت: تیم های پیمان شاهرود، صبا نوین مشهد، ویستا مهر البرز و زرین ساری در سالن شهید اکبری شاهرود با هم رقابت دارند.

شیرزادی ادامه داد: در روز نخست این گروه تیم پیمان شاهرود توانست پنج بر چهار تیم زرین ساری را مغلوب کند و تیم صبا نوین مشهد سه بر ۲ تیم ویستا البرز را شکست داد.

نماینده سازمان لیگ فوتسال با اشاره به اینکه روز گذشته مسابقه دوم این گروه برگزار شد، ابراز داشت: رقابت بین صبا نوین مشهد با زرین ساری با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت و پیمان شاهرود با نتیجه ۶ بر سه تیم ویستا مهر البرز را شکست داد.

دور برگشت رقابت های این گروه در سه روز آینده در شاهرود برگزار خواهد شد.

بهمن ماه پارسال شاهرود میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال در رده سنی نوجوانان کشور بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار