اشناگر خبرداد؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: برگزاری هرگونه تجمع فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان باهدف مدیریت و مقابله با کرونا ویروس ممنوع در مناطق شهری و روستایی استان سمنان است.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 10 April 2021

 

استاندار سمنان افزود: فروشگاه‌های بزرگ و بازار‌های عمومی حتما در شهر‌های قرمز کرونایی تعطیل شوند و سوپر مارکت‌ها برای تامین نیاز‌های عمومی و ضروری مردم، استثنا بوده و باز هستند.

ممنوعیت و کنترل تردد ها در شهر های قرمز استان

علیرضا آشناگر ادامه داد: محدودیت‌های تردد در استان سمنان براساس رنگ بندی با جدیت دنبال شود و فرمانداران و نیروی انتظامی هماهنگی لازم را در ارتباط با اعمال دقیق محدودیت‌ها داشته باشند.

آشناگر اضافه کرد: هرگونه تردد از شهرستان‌های قرمز ممنوع است و نیروی انتظامی باید در ورودی شهر‌ها مستقر شود و در کنار کنترل هوشمند به صورت فیزیکی هم در ورودی‌ها حضور داشته باشند.

 پخش نذری به صورت بیرون بر در شهر های نارنجی و قرمز

وی گفت: در شهر‌های نارنجی و قرمز کرونایی برگزاری تجمع مذهبی و فرهنگی و افطار دهی و پخش نذورات ممنوع است و اگر قرار باشد نذر دهی انجام شود به صورت بیرون بر باشد.
استاندار سمنان گفت: در ماه مبارک رمضان آیین‌های مذهبی و فرهنگی به صورت انفرادی و خانوادگی برگزار شود و برگزاری مراسم در تکایا و مساجد ممنوع است، اما برای شب‌های احیا، شاید تصمیمات جدیدی اتخاذ شود که به محض تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار