سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، یکی از نامزد‌های مربیگری در تیم ملی آفریقای جنوبی است.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 03 April 2021

گزینه جدی ایران برای جایگزینی کی روش | خبرگزاری بین المللی شفقنا

 

به گزارش تابناک سمنان هفته گذشته بود که تیم ملی آفریقای جنوبی در حالیکه تا قبل از برگزاری دور پایانی مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا هم امتیاز با غنا در صدر جدول رده بندی گروه C قرار داشت، در آخرین دیدار خود مقابل سودان با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و با ایستادن در رده سوم، از صعود به مرحله نهایی این بازی ها بازماند.


عدم صعود آفریقای جنوبی به جام ملت های آفریقا که در کامرون برگزار می شود، منجر به برکناری مولفی نتسکی سرمربی 51 ساله این تیم شد که البته بنا بر ادعای فدراسیون فوتبال این کشور، نتسکی از استعفا خودداری کرده و آنها مجبور به برکناری وی شده اند.


پس از این اتفاق، رسانه های آفریقایی از گمانه زنی های خود برای انتخاب جانشین مولفی نتسکی خبر داده و نام کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران نیز در میان 6 کاندیدای مربیگری آفریقای جنوبی دیده می شود. کی روش که در سال 2001 و به مدت 10 ماه و در 7 بازی هدایت آفریقای جنوبی را برعهده داشت، اکنون در آستانه بازگشت به نیمکت این تیم قرار دارد.


وب سایت news24 در خبری به بررسی 6 کاندیدای هدایت آفریقای جنوبی پرداخته و درخصوص کی روش نیز نوشته است: یکی دیگر از مربیان سابق بافانا بافانا کارلوس کی روش پرتغالی است که سابقه صعود به تورنمنت های مهم را در کارنامه دارد. کی روش در مهمترین دوران مربیگری خود به همراه ایران توانست به جام های جهانی 2014 و 2018 صعود کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار