مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: غربالگري كارگران واحدهای تولیدی قبل از شروع كار و معرفي افراد مشکوک به کرونا جهت انجام تست‌هاي مرتبط به مراكز بهداشت شهرستان‌ها از سوی مدیران واحدها ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۵۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 01 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان آلبویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  با اشاره به اتمام تعطیلات نوروزی و بازگشت کارگران واحد‌های صنعتی از مسافرت، اظهارکرد: با توجه به احتمال بروز موج چهارم شیوع کرونا طی ابلاغیه واصله، غربالگری کارگران هنگام ورود به واحد‌های صنعتی و قبل از شروع فعالیت الزامی و ضروری است.

او بیان کرد: مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان سمنان بر اطلاع‌رسانی کامل و موثر به واحد‌های تولیدی تحت پوشش در این زمینه اهتمام ورزند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: افراد دارای هرگونه علائم بیماری حاصل از غربالگری در بدو ورود و یا خوداظهاری کارگران مبنی بر تماس با بیماران کرونایی طی مدت تعطیلات و مسافرت و ...، بلافاصله توسط مسوول واحد صنعتی به مرکز بهداشت شهرستان معرفی شوند.

او ادامه داد: اقدامات لازم برای حضور پرسنل بهداشت جهت انجام تست‌های مربوطه انجام شود.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشت شهرستان‌های استان سمنان انجام شده است.

او یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع، مسئولیت پیگیری و اجرای مراتب اشاره شده بر عهده مدیران عامل واحدصنعتی استان سمنان خواهد بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار