سخنگو و دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تبدیل رنگ آبی دو شهرستان آرادان و سرخه به رنگ زرد کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 01 April 2021

 

 

به گزارش  تابناک سمنان فرشید فریور سخنگو و دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در آخرین رنگ بندی اعلام شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا، دو شهرستان آبی استان سمنان به زرد تغییر وضعیت داد و هم اکنون هفت شهرستان این استان در وضعیت زرد و فقط میامی در وضعیت آبی قرار داد.

او افزود: روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا سرعت گرفته به گونه‌ای که در ۴۸ ساعت گذشته ۲۸ نفر جدید با تشخیص قطعی کرونا در بیمارستان بستری شده اند و ۱۴۴ نفر نیز با وضعیت بیمار سرپایی به قرنطینه خانگی رفتند.

فریور تاکید کرد: این بیشترین آمار کشف موارد ابتلا به کرونا در یک ماه اخیر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بوده است.

سخنگو و دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: هم اکنون ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند که بیشترین آمار بستری در بیمارستان در روز‌های اخیر است.

او از شهروندان خواست با دقت بیشتری توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا را رعایت کنند و از برگزاری دورهمی و تجمع در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار