حجت الاسلام و المسلمین هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: امام زمان عبد صالح و حجت خدا بر زمین است که بشریت باید مطیع امر ایشان و به او معرفت داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 29 March 2021

حجت الاسلام و المسلمین هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: عصاره همه انبیا و اولیا حضرت مهدی (عج) می‌باشند، اوست که زحمات تمام پیامبران، امامان، شهیدان و مجاهدان راه حق و فضیلت را به نتیجه می‌رساند و پرچم حق و عدالت را در سراسر گیتی به اهتزاز در می‌آورند و اوست که منتقم خون‌های به نا حق ریخته شده و حلال تمام مشکلات است.


وی افزود: تمامی ما انسان‌ها در قبال امام زمان خود وظایفی داریم؛ در حدیثی آمده است که "هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است" از این جمله می‌توان دریافت که وظیفه اول ما در قبال منجی عالم بشریت "معرفت" است بدین معنی که راه و رسم ایشان را بشناسیم و از وظیفه خود نسبت به او آگاه باشیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: دومین وظیفه ما این است که "مطیع امر" ایشان باشیم، اگر به او معرفت پیدا کنیم پلکانی ایجاد می‌شود برای ایجاد محبت ایشان در دل ما و اگر محبت او در دل ما ایجاد شد خود به خود اطاعت نیز به دنبال آن خواهد آمد.


عسگری در پایان تاکید کرد: حضرت قائم (عج) عبد صالح، انسان کامل و حجت خدا بر زمین است که برای هدایت بشر از جانب خداوند فرستاده شده و خیر خواه‌ترین انسان روی کره زمین است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار