رئیس پلیس آگاهی استان سمنان:
سرهنگ بینقی گفت: وقوع سرقت در زمینه جیب‌بری سال ۱۳۹۹ در مقایسه با سال ۱۳۹۸ در استان کاهش ۳۳ درصدی داشت.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ 25 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان  سرهنگ بینقی رئیس پلیس آگاهی استان سمنان؛ گفت: قاپ‌زنی مانند سرقت کیف و گوشی نیز در استان سمنان در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ کاهش ۱۹ درصدی داشت. 

او ادامه داد: با اقدامات پلیس آگاهی استان سمنان سال گذشته سه‌هزار و ۱۵۰ سارق در استان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان بیان کرد: کشف وقوع سرقت در استان سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸، با ترفندهای تخصصی پلیس چهار درصد افزایش یافت.

او تاکید کرد: حفاظت فیزیکی مانند نصب دوربین، نصب حفاظ و استفاده از نگهبان، مهمترین راهکارها در پیشگیری از سرقت است.

سرهنگ بینقی اضافه کرد: فرهنگ خوب همسایه‌بانی در پیشگیری از سرقت موثر است، اما ضرورت داد در گام اول همسایه مورد اعتماد و وثوق باشد.

او تصریح کرد: پلیس با تمام توان به دنبال ارتقای امنیت جامعه است، اما در زمینه پیشگیری از وقوع سرقت ضرورت دارد آحاد جامعه هوشیار باشند و با رعایت نکات ایمنی و حفاظت فیزیکی به پلیس کمک کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان ادامه داد: پلیس با اجرای طرح بهاره و حضور در محله‌ها در تلاش برای برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت در شهرهای استان سمنان است.

سرهنگ بینقی ضمن توصیه برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز تاکید کرد: افزایش ضریب امنیتی درهای ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان یادآور شد: ۸۱ درصد سرقت‌ها در سال گذشته در استان مربوط به چهار حوزه اماکن خصوصی، سرقت‌های خرد، سرقت داخل و قطعات خودرو و سرقت منزل بود و آمار نشان دهنده ضرورت توجه و جدی گرفتن بیش از پیش نکات حفاظتی در پیشگیری از سرقت است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار