به نظر می‌رسد ویرژیل فن دایک با وجود مخالفت یورگن کلوپ قصد دارد هر طور که شده در رقابت‌های یورو حاضر باشد.
کد خبر: ۹۵۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 21 March 2021

به گزارش تابناک سمنان در آغاز فصل و دقایق ابتدایی دربی مرسی ساید بود که در یک کش و قوس درون محوطه جریمه اورتون برخورد سفت و سختی بین جردن پیکفورد و ویرژیل فن دایک به وجود آمد؛ اتفاقی که باعث شد مدافع هلندی لیورپول بعد از احساس درد فراوان زمین مسابقه را ترک کند.

 

 

 

 

 

 
بلافاصله بعد از این اتفاق مشخص شد که یکی از بهترین مدافعان دنیا و مهره کلیدی تیم یورگن کلوپ با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شده و باید چند ماه به دور از میادین باشد تا به نوعی خیلی زود فصل برای ستاره هلندی به پایان رسیده باشد؛ موضوعی که هواداران لیورپول را در یک شوک بزرگ فرو برد.

 

با وجود اینکه روند ریکاوری ویرژیل فن دایک خوب پیش رفته اما بعید به نظر می‌رسد که او دیگر در این فصل برای قرمزها به میدان برود. حتی اخیرا گفته شد که این مدافع هلندی رقابت های یورو را نیز از دست خواهد داد اما میرر گزارش تازه ای در این باره منتشر کرده است.

 

 

 

 

بر اساس ادعای نشریه میرر انگلیس ویرژیل فن دایک قصد دارد هر طور که شده خود را به رقابت های یورو برساند و در ترکیب تیم ملی هلند به میدان برود. همچنین سرمربی هلند یعنی فرانک دی بوئر نیز تا آخرین لحظات روی حضور فن دایک در ترکیب تیمش حساب باز خواهد کرد.

 

اما این ادعا در حالی مطرح شده که یورگن‌کلوپ اخیراً به شکل علنی تاکید کرده بود که این بازیکن نباید حتی در صورت بهبودی ریسک کند و به حضور در یورو بیندیشد؛ این بدان معناست که حضور احتمالی فن دایک در این مسابقات می تواند خشم سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد را در پی داشته باشد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار