نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: نقشه راه برای تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» طراحی شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 21 March 2021

نماینده مجلس: نقشه راه تحقق شعار سال ۱۴۰۰ طراحی شود

 

 

پعباس گلرو با اشاره به نامگذاری صورت گرفته برای سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: کشور از لحاظ مالی و نیروی انسانی از غنای کافی برخوردار است و برنامه ریزی اصولی و کارشناسی نقشی مهم در تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ دارد.

وی با اشاره به وجود پیوستگی در انتخاب شعار سال‌های گذشته از سوی مقام معظم رهبری، افزود: پیوستگی شعارهای سال بر مدار اقتصاد و تولید نشان از توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به مساله تولید و اقتصاد کشور دارد.
گلرو تصریح کرد: برخی از مشکلات
کشور ریشه در سوء مدیریت ها و برنامه ریزی ناصحیح دارد و برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی گره‌گشای مشکلات کشور است.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برنامه‌ریزی کارشناسی و عملیاتی برای تحقق شعار سال مبنی بر  «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نقشی مهم در حل مشکلات کشور دارد.
گلرو اضافه کرد: قوانین ضعیف، طولانی بودن روند انجام امور اداری از جمله موانع تولید است و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان واقعی از راهکارهای پشتیبانی از تولید است.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع و پشتیبانی از تولید، سربلندی، خودکفایی وارتقای تولید را رقم می‌زند و ضرورت دارد بخش‌های مختلف در تحقق شعار سال اهتمام‌ ویژه داشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار