رئیس صندوق بازنشستگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی شهرستان گرمسار پیام تسلیت داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 17 March 2021

رزمنده و نماینده سابق گرمسار در مجلس درگذشت

 

به گزارش تابناک سمنان مجتبی رضایی روز چهارشنبه در پیام تسلیت خود به مناسبت در گذشت یارمحمد عرب‌عامری از این فقید برجسته خطه گرمسار، آرادان و ایوانکی به عنوان یکی از بزرگان این خطه که عمری را در خدمت بی منت به مردم گذراند و به پاکدستی، خلوص و صداقت  و  ولایتمداری مشهور بود، یاد کرد.

وی در ادامه این پیام تسلیت افزود: این مرحوم، فردی فرهیخته و انسانی سالم، متعهد، انقلابی و پاکدست بود و در سلامت کردار و گفتار، زبانزد خاص و عام بود.

در این پیام آمده است: مردم حق‌شناس و شریف گرمسار، آرادان و ایوانکی خاطرات خوب و ارزشمندی از خدمات و تلاش های  این مرحوم در مجلس شورای اسلامی برای رشد و توسعه و آبادانی منطقه  دارند.

رضایی در پیام تسلیت خود ضمن ابراز همدردی با خانواده و بستگان و دوستان آن مرحوم، از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی درخواست کرد.

مرحوم عرب‌عامری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی دوم و سوم و رزمنده دفاع مقدس است که در انقلاب اسلامی نیز فعالیت داشت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار