عضو شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه باید کنترل و نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز در همدان منطقی شود، گفت: مصادره اموال کارگران ساختمانی به بهانه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجازح منطقی نیست.
کد خبر: ۹۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 16 September 2015
عضو شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه باید کنترل و نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز در همدان منطقی شود، گفت: مصادره اموال کارگران ساختمانی به بهانه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز منطقی نیست.

به گزارش تسنیم؛ سیداحمد حسنی حلم  در صحن علنی هشورای شهر همدان اظهار داشت: نبود یک نسخه منطقی و عقلانی برای کنترل و نظارت شهرداری همدان یکی از مشکلاتی است که در دوره‌های قبل شهرداری وجود داشته و در این دوره نیز مشهود است.

وی افزود: در حال حاضر کارکنان کنترل و نظارت شهرداری در محل ساختمان‌های در حال ساخت حاضر شده و اگر بدون پروانه ساختمانی بنا احداث کند، وسایل کارگران مشغول به کار در محل را توقیف کرده و مصادره می‌کنند.

حسنی حلم با بیان اینکه کارکنان حوزه کنترل و نظارت شهرداری همدان باید مشکلات در این زمینه را با مالک برطرف کنند، تصریح کرد: کارگران ساختمانی از داشتن مجوز برای ساخت و ساز اطلاع نداشته ولی این افراد به سبب برخورد شهرداری با فرد متخلف دچار مشکل می‌شوند.

عضو شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه مصادره اموال کارگران به بهانه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز منطقی نیست، عنوان کرد: نباید برای برخورد با مشکلات ساخت و ساز غیرمجاز این گونه رفتار کرد چراکه این اقدامات از نظر قانونی درست نبوده و از نظر اجتماعی نیز تبعات بدی برای شورای شهر و شهرداری دارد.

عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه با اعلام اینکه یکی از اولویت‌های شورای شهر همدان جذب سرمایه‌گذار است، گفت: شهرداری همدان باید بستر لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران در همدان را فراهم کند تا شاهد توسعه شهری باشیم.

علی رحیمی فر با اشاره به اینکه شهرداری همدان باید در راستای کسب درآمد پایدار از طریق جذب سرمایه‌گذار باشد، عنوان کرد: بدنه شهرداری همدان نیز باید مسیر را برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مناطق سه و چهار شهر همدان برای سرمایه‌گذاری آماده هستند، عنوان کرد: شهرداری باید تلاش خود را داشته باشد تا زمینه را برای سرمایه‌گذاری در این مناطق فراهم کند.

عضو شورای شهر همدان تصریح کرد: حضور سرمایه‌گذار در مناطق سه و چهار سبب ایجاد ارزش افزوده برای اراضی این منطقه شده و شاهد توسعه متوازن در سطح شهر همدان خواهیم بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار