رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با اشاره به افزایش خطرات ناشی از ویروس جهش‌یافته به دلیل قدرت انتشار آن گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مشارکت همگانی در راستای مقابله با کرونا الزامی است.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 15 March 2021

افزایش مشارکت همگانی برای مقابله با کرونا الزامی است

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی بعدازظهر امروز در جلسه مشترک کمیته پدافند زیستی ستاد استانی مبارزه با کرونا و کارگروه تخصصی بهداشت، سلامت و بیولوژیک شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، اظهار داشت:

دانایی با اشاره به اینکه سلامت، اقتصاد و امنیت و دیگر حوزه‌ها تحت تأثیر بیماری کرونا مورد تهدید قرار گرفته است، گفت: توجه به پدافند غیرعامل در راستای مقابله با کرونا بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان سمنان تأکید کرد: باید آمادگی‌های لازم برای مقابله با نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در استان سمنان همراه با تداوم توجه به پدافند غیرعامل افزایش یابد.

دانایی افزایش ترددها در سطح استان و کشور را خطری جدی دانست و گفت: این ترددها گسترش ویروس جهش‌یافته انگلیسی را رقم می‌زند که بسیار نگران‌کننده است؛ بنابراین لازم است آمادگی لازم از سوی دستگاه‌های خدمات رسان ایجاد شود.

وی با تأکید بر اهمیت تبیین ضرورت پدافند غیرعامل گفت: رعایت اصول پدافند غیرعامل منجر به کاهش آسیب‌پذیری از سوی حوادث مختلف می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان سمنان با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در کشور و استان سمنان بیان کرد: واکسیناسیون بر اساس اولویت‌های عنوان شده انجام می‌شود.

دانایی سمنان را جزو استان‌های پیشرو در راستای تعداد نمونه‌گیری و رهگیری بیماری عنوان کرد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز باید اقدامات کنترلی برای مقابله با کرونا با جدیت انجام شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار