رئیس فدراسیون کبدی:
رئیس فدراسیون کبدی بابیان اینکه درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی کبدی جهان داده‌شده است، گفت: پیشنهاد برگزاری این مسابقات شهریورماه سال آینده است.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ 15 March 2021

ایران خواستار میزبانی مسابقات قهرمانی کبدی جهان شد

 

به گزارش تابناک سمنان عباس خواجه اورسجی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت کبدی استان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان سمنان ضمن بیان اینکه درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی کبدی جهان داده‌شده است، ابراز داشت: در صورت موافقت پیشنهاد این فدراسیون شهریورماه سال آینده به میزبانی خراسان رضوی است.

وی بابیان اینکه برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح جهان در دست برنامه‌ریزی است، افزود: مسابقات قهرمانی جوانان جهان و مسابقات قهرمانی یکی از سبک‌های ورزش کبدی برای سال آتی در نظر گرفته‌شده است.

رئیس فدراسیون کبدی بابیان اینکه علاوه بر رویدادهای جهانی مسابقات قهرمانی کشوری نیز در دست اجرا خواهد بود، ابراز داشت: این مسابقات در رده سنی مختلف و دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان‌های مختلف برای سال آینده برگزار خواهد شد.

اورسجی با تأکید بر اینکه رشته زیبا و بومی کبدی می‌تواند در سلامت خانواده‌های ایرانی مؤثر باشد، اضافه کرد: علاوه بر مباحث قهرمانی، استعدادیابی نیز طی چند سال گذشته در این فدراسیون به انجام رسید تا استعدادهای جدید این رشته معرفی و برای مدال‌آوری آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار