کد خبر: ۹۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 15 September 2015
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از راه‌اندازی فروش فوق‌العاده 560 واحد صنفی استان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.
خبرگزاری فارس: فروش فوق‌العاده 560 واحد صنفی گیلان

مجید زیرک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به محدودیت برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه در گیلان گفت: امسال طبق سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در کشور فروش‌های فوق‌العاده برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های پاییزه منعی ندارد، تصریح کرد: فروش‌های فوق‌العاده در برنامه سازمان قرار گرفته و امسال در آستانه بازگشایی مدارس حدود 560 واحد صنفی گیلان فروش‌های فوق‌العاده را در شهرستان‌های مختلف استان برپا می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در رشت و لاهیجان دو نمایشگاه پاییزه ایجاد شده است، گفت: در رشت از 21 تا 31 و در لاهیجان از 17 تا 27 شهریور نمایشگاه برپاست.

وی ادامه داد: در نمایشگاه‌ها و فروش‌های فوق‌العاده کالای مورد نیاز مردم مانند پوشاک، نوشت‌افزار، وسایل خانگی، مواد غذایی و ... با تخفیف پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

زیرک ساعات کار نمایشگاه‌های پاییزه را از 10 صبح تا 22 شب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برای ثبات قیمت بازار کارگروه تنظیم بازار در صورت صلاح‌دید نمایشگاه برگزار می‌کنند.

وی یادآور شد: برپایی فروش‌های فوق‌العاده در راستای شعار «هر فروشگاه یک نمایشگاه» در واحدهای صنفی استان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان درباره نظارت و بازرسی بازار تصریح کرد: برای کنترل بازار نظارت و بازرسی امری مهم و ضروری است و به همین منظور بازرسان در محل نمایشگاه‌ها مستقر هستند.

وی از بازرسی و نظارت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف، تعزیرات حکومتی و ... در کنترل بیشتر نمایشگاه‌ها و فروش‌های فوق‌العاده خبر داد و گفت: بازرسان موظف هستند در صورت شکایت مردمی در مدت 48 ساعت موارد را بررسی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار