امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام مهم ترین نتیجه الکترونیکی کردن دفترچه های درمانی را گامی برای تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: عدالت اجتماعی مورد تایید اسلام و مقام معظم رهبری است که در پی آن همه شهروندان به طور مساوی از خدمات برخوردار شوند.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 11 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» در دیدار مدیر و کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام با  تبریک فرا رسیدن عید مبعث، اظهار کرد: خداوند متعال، با فرستادن پیامبر بزرگ اسلام(ص) نعمت بزرگی بر بشریت ارزانی داشته است.    

وی تصریح کرد: امروزه آلودگی در آب و هوا و غذاها فراگیر شده و همین عامل باعث گسترش بیماریها در بین افراد شده است و البته بی تحرکی مردم هم در این زمینه بی تاثیر نیست.   

 وی بابیان اینکه یکی از دغدغه های مهم مردم تامین دارو و درمان است، افزود: رویکرد جدید تامین اجتماعی در طرح جدید سلامت که بیمه کردن کامل بیماران بستری ولو اینکه در بیمارستان تامین اجتماعی نباشد و بیماران بالای ۶۵ سال در هر بیمارستانی قابل تقدیر است که این امر رقابتی برای بیمارستان های تامین اجتماعی در جهت ارائه خدمات بهتر به بیماران را در پی خواهد داشت.  

 نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام با اشاره به الکترونیکی کردن نسخه های درمانی و دفترچه های تامین اجتماعی، یادآور شد: تامین دفترچه برای ده ها میلیون نفر تحت پوشش این سازمان، در سطح کشور کاری پرهزینه بوده است که این اقدام در سطح کلان اقتصادی به نفع کشور است.

وی بیان کرد:  الکترونیکی کردن دفترچه های درمانی این سازمان از اتلاف وقت و نسخه های تکراری بیماران جلوگیری می کند و پزشک به راحتی به سوابق دارویی و درمان بیمار دسترسی پیدا می کند و این اقدام برای سازمان تامین اجتماعی صرفه جویی ارزشمندی به دنبال دارد.    

حجت الاسلام کریمی تبار مهم ترین نتیجه الکترونیکی کردن دفترچه های درمانی را گامی برای تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: عدالت اجتماعی مورد تایید اسلام و مقام معظم رهبری است که در پی آن همه  شهروندان به طور مساوی از خدمات برخوردار  شوند.    

امام جمعه ایلام در پایان با تقدیر از زحماتی که مجموعه تامین اجتماعی در استان برای تحقق این امر کشیده اند، خاطرنشان کرد: فعالیت های تامین اجتماعی، خبری خوشحال کننده در جهت تحقق عدالت اجتماعی در سطح کشور و استان است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار