در گفتگو با مهر مطرح شد؛
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طرح رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی در سطح استان با هدف ارتقای فرصت‌های شغلی برای جوانان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 09 March 2021

 

اجرای طرح «دیدار» با هدف حمایت از اشتغال جوانان در استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان مصطفی مرادی درباره اقدامات حمایتی از حوزه جوانان به خصوص سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه ایده‌های اشتغال‌زا و فعالانه، بیان کرد: یکی از اقداماتی که در سطح استان دنبال می‌شود طرح رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی ویژه جوانان است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقای طرح‌ها و ایده‌های اشتغال‌زایی جوانان استان سمنان انجام می‌شود، بیان کرد: محور اصلی طرح در واقع استفاده از تجربیات کسانی است که پیش از آن در رابطه با مشاغل، طرح‌ها و ایده‌های عملیاتی ارائه کرده‌اند.

رویدادهای استارتاپی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه اجرای مجموعه رویدادهای کارآفرینی، استارتاپی برای جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی در قالب تفاهم نامه‌هایی با جهاد دانشگاهی و مراکز علمی و فناوری از دیگر اقدامات صورت گرفته است، گفت: رویداد «صندلی تجربه»، ارائه خدمات مشاوره‌ای به جوانان برای راه اندازی کسب و های مبتنی بر فن آوری یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در سطح استان اجرایی می‌شود.

مرادی از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین ورزش و جوانان و همچنین جهاد دانشگاهی سمنان نیز خبر داد و بیان کرد: همکاری مشترک برای راه اندازی و راهبری مراکز نوآوری و شتاب دهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان سمنان در سه فاز ترویجی، نوآوری و شتاب دهی از محورهای این تفاهم نامه برای حمایت از ایده‌های خلاقانه جوانان استان است.

وی از اجرای طرح‌های نظرسنجی و نیازسنجی در سراسر استان با هدف ارتقای ایده‌های منجر به اشتغال جوانان خبر داد و افزود: هدف از برنامه‌های مذکور، ارتقای راهکارهای توانمند سازی جوانان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی خودشان در قالب‌های مختلف است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار